CapitalOne یکی از بزرگترین بانکهای آمریکا و جهان امروز اعلام کرد که هکرها توانستند از WAF ( دیوار آتش دسترسی وب ) پیچیده این شرکت عبور کنند و به بانک اطلاعاتی اصلی دسترسی پیدا کرده و اطلاعات شخصی بیش از ۱۰۰ میلیون مشتری بانک را دانلود کنند .. این واقعه بزرگترین درز اطلاعاتی بانکی تا به امروز است!

این اطلاعات شامل تمامی مشخصات مشتریان از جمله شماره حسابهای آنهاست .. سخنگوی این بانک پیش‌بینی کرده که از این نشت اطلاعاتی مبلغی مابین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون دلار خسارت خواهند دید.

و داستان هکر خوش خیال آمریکایی که فکر میکرد با استفاده از وی پی ان و تور میتواند هویت خویش را مخفی نگه دارد ولی تنها یک روز بعد از این رویداد دستگیر و روانه زندان شد..

این هکر خانم به نام پیچ تامپسون که ۳۳ سال دارد زمانی کارمند دیتاسنتر آمازون بوده و میدانسته که بانک از سرویس آمازون جهت ذخیره سازی اطلاعات استفاده میکند و با پیدا کردن حفره‌ای در فایروال سایت توانسته مستقیما بانک اطلاعاتی را دانلود کند .. وی در ابتدا در لیست مظنونین بود ولی با بررسی پیام‌های خصوصی وی معلوم شد که این شخص رسما به ارتکاب جرم اذعان داشته و بعد از دستگیری نیز به جرم خوش اعتراف کرده است.

 

تصویر پروفایل تویتر این خانم

 


دوست داشتید؟ لطفا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

142
142 امتیاز

یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واکنش شما به این مطلب چیست ؟

جالب جالب
4
جالب
خنده‌دار خنده‌دار
1
خنده‌دار
انزجار انزجار
6
انزجار
عجیب عجیب
4
عجیب
ناراحت ناراحت
4
ناراحت
بد بد
2
بد
باحال باحال
1
باحال
خوب خوب
2
خوب
ترسناک ترسناک
7
ترسناک