SpareNet Servers Advertising & Link Exchange

اطلاعیه

بستن
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

ابزار GFI LanGuard

بستن
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
نوشته‌های جدید

  • ابزار GFI LanGuard

    GFI LanGuard یک ابزار برای مدیریت آسیب پذیری است که به شما امکان می دهد آسیب پذیری های امنیتی شبکه را اسکن ، شناسایی ، ارزیابی و اصلاح کنید. همچنین ابزارهایی را برای رفع آسیب پذیری ها و نصب وصله های از دست رفته در شبکه فراهم می کند. GFI LanGuard به شما تصویر کاملی از تنظیمات شبکه شما می دهد و به شما کمک می کند تا شبکه را امن حفظ کنید.

    شرح امکانات

    امکان مدیریت وصله در چندین سیستم عامل


    GFI LanGuard با سیستم عامل های Microsoft® ، Mac OS X® و Linux® ، و همچنین بسیاری از برنامه های شخص ثالث سازگار است.
    شما با استفاده از آن می‌توانید شبکه خود را به صورت خودکار یا درخواستی اسکن کنید و وصله های مورد نیاز را نصب نمایید.

    امکان مدیریت پچ برای برنامه های ثالث

    GFI LanGuard امکان نصب وصله های امنیتی برای برنامه های معروف مانند Apple QuickTime® ، Adobe® Acrobat® ، Adobe Flash® Player ، Adobe Reader® ، Adobe Shockwave® Player ، Mozilla® Firefox® ، Mozilla Thunderbird® ، Java® Runtime و موارد دیگر را نیز دارا می‌باشد.

    مدیریت وصله ها برای چندین مرورگر وب

    Microsoft Internet Explorer® GFI LanGuard اولین راه حلی است که وصله را برای همه مرورگرهای اصلی وب که در سیستم های ویندوز اجرا می شوند به صورت خودکار انجام می دهد: Microsoft Internet Explorer® Mozilla Firefox® ، Google Chrome ™ Apple Safari® و Opera.
    مدیریت پچ برای چندین مرورگر وب

    شناسایی آسیب پذیری‌ها

    اسکنر امنیتی شبکه GFI LanGuard می تواند بیش از 60،000 آسیب پذیری را شناسایی کند. این برنامه آسیب پذیری های امنیتی را شناسایی و دسته بندی می کندسپس یک روش عملی برای رفع آن پیشنهاد می کند و ابزارهایی را برای حل مشکل به شما می دهد. نشانگر سطح تهدید به صورت گرافیکی ارزیابی خوبی از وضعیت آسیب پذیری دستگاه های اسکن شده به شما ارائه می دهد.


    گزارش مبتنی بر وب

    رابط گزارش دهی مبتنی بر وب از طریق یک اتصال امن (https) پشتیبانی شده توسط همه مرورگرهای اصلی پشتیبانی می شود. مشتریانی که شبکه های بزرگی دارند می توانند چندین نمونه GFI LanGuard (سایت) و یک کنسول وب نصب نمایه متمرکز و گزارش جمع شده در همه موارد را نصب کنند.

    امکان ادغام با دیگر برنامه های امنیتی

    GFI LanGuard با بیش از 4000 برنامه مهم امنیتی از جمله: آنتی ویروس ، ضد جاسوس افزار ، فایروال ، ضد فیشینگ ، مشتری پشتیبان ، سرویس گیرنده VPN ، فیلتر URL ، مدیریت پچ ، مرورگر وب ، پیام رسان peer-to-peer ، ادغام می شود.

    شناسایی آسیب پذیری ها در دستگاه های شبکه

    GFI LanGuard سوئیچ ها ، روترها ، نقاط دسترسی و چاپگرها را از حمله ایمن نگه می دارد. این برنامه همچنین از اسکن آسیب پذیری در تلفن های هوشمند و تبلت های دارای Windows® ، Android ™ و iOS® ، به علاوه تعدادی از دستگاه های شبکه مانند چاپگرها ، روترها و سوئیچ های سازنده هایی مانند HP® ، Cisco® و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند.

    جمع آوری log

    سیستم گزارش دهی تحت شبکه GFI LanGuard به شما نمای کاملی از شبکه خود می دهد - از جمله تلفن های هوشمند و تبلت های متصل ، دستگاه های USB متصل ، نرم افزار نصب شده ، اشتراک های باز ، پورت های باز ، رمزهای عبور ضعیف و هرگونه اطلاعات سخت افزاری.
    شما اینگونه میتوانید با بستن پورت ها ، حذف کاربران منسوخ یا غیرفعال کردن نقاط دسترسی بی سیم ، شبکه خود را ایمن کنید.


    قابلیت Security audits
    داشبورد تعاملی خلاصه ای از وضعیت امنیت شبکه فعلی و تاریخچه تمام تغییرات مربوط به شبکه در طول زمان را ارائه می دهد. اطلاعات ، از سنسورهای امنیتی در سراسر شبکه گرفته تا نتایج اسکن امنیت فردی را زیر و رو کنید.

    پشتیبانی از مجازی سازها

    GFI LanGuard از رایج ترین فناوری های مجازی سازی استفاده شده مانند VMware® ، Microsoft Virtual Server ، Microsoft Hyper-V® ، Citrix® و Parallel پشتیبانی و استفاده می کند. همچنین ماشینهای مجازی را که توسط رایانه اسکن شده میزبانی می شوند ، ردیابی می کند.

    منبع : وب سایت GFI LanGuard
صبر کنید ..
X