SpareNet Servers Advertising & Link Exchange

اطلاعیه

بستن
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

Spyier: Monitor Phones and Tablets in Absolute Secrecy

بستن
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
نوشته‌های جدید

  • Spyier: Monitor Phones and Tablets in Absolute Secrecy

    Spyier محبوب ترین راه حل مانیتورینگ تلفن در جهان است که توسط کاربران بی شماری برای هک حساب های تلگرام در دستگاه های اندروید و iOS مورد استفاده قرار می گیرد. می توانید از Spyier برای دریافت اطلاعات تلفن از راه دور ، از جمله پیام های مخفی تلگرام استفاده کنید.

    این امر با به کارگیری برخی از بهترین ذهن های جهان برای ایجاد یک برنامه هوشمندانه که می تواند از طریق امنیت تلگرام نفوذ کند ، محقق می شود. در حقیقت ، اسپایر در کمتر از پنج دقیقه حساب تلگرام را هک می کند که این خود یک شاهکار است.

    و تلگرام تنها برنامه ای نیست که می توانید هک کنید. Spyier به شما امکان می دهد به پیام های خصوصی شخص در Whatsapp ، Facebook ، Snapchat و هر برنامه دیگری نیز دسترسی داشته باشید. بهترین قسمت این است که حتی با استفاده از Spyier گیر نخواهید شد.

    آنچه باعث می شود جاسوسی یک هک تلگرام هوشمندانه باشد
    Spyier دلایل زیادی برای استفاده از آن به شما ارائه می دهد. تعدادی از این موارد عبارتند از:

    به روت یا فرار از زندان نیازی نیست
    برای استفاده از Spyier نیازی به روت یا فرار از زندان در تلفن هدف ندارید. روت کردن یا فرار از زندان یک تلفن با امنیت آن به خطر می افتد و شما را درگیر عمل هک می کند. بنابراین ، اسپایر از این نظر بسیار راحت است.

    بدون نصب برنامه لازم است
    برای هک اینستاگرام شخصی ، Spyier نیازی به نصب هیچ برنامه ای روی تلفن یا رایانه شخصی شما ندارد. شما می توانید از Spyier در مرورگر وب هر دستگاهی حتی بدون نصب هرگونه افزودنی استفاده کنید.

    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: 23.png
مشاهده: 294
حجم: 81.1 کیلو بایت


    مشاهده نمونه دمو :



    توضیحات بیشتر :

    Spyier is a popular phone monitoring app for iOS and Android. With Spyier, you can conveniently monitor texts, calls, social media, locations, and other phone activities. The app is web-based and works from any web browser. It's also super-stealthy and hard to detect.


    -----------------------------SAFE MASTER---------------------------
    تاپیک هکر های تازه وارد
صبر کنید ..
X