SpareNet Servers Advertising & Link Exchange

اطلاعیه

بستن
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

13 ماه زندان برای سازنده باتنت Satori

بستن
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
نوشته‌های جدید

  • 13 ماه زندان برای سازنده باتنت Satori

    وزارت دادگستری ایالات متحده دیروز یک هکر 22 ساله مستقر در واشنگتن را به دلیل نقش خود در ایجاد بدافزارهای بات نت Satori ، آلوده کردن تعداد زیادی از سیستم ها با آن و سپس سوء استفاده از آن سیستم ها را برای انجام حملات DDOS بزرگ به 13 ماه زندان محکوم کرد. این حملات انکار سرویس (DDoS) علیه خدمات و اهداف مختلف در سطح گسترده استفاده شده است.

    براساس اسناد دادگاه ، کنت کورین شوچمن ، ساکن ونکوور ، و همدستان وی آرون استریت و لوگان شویدوک از حداقل آگوست سال 2017 چندین بدافزار بات نت DDoS ایجاد کردند و از آنها برای سوئ استفاده از صدها هزار روتر خانگی و سایر اشیاء متصل به اینترنت استفاده کردند.
    همه این باتبات ها جانشین بدافزار بدنام IoT میرائی بودند ، زیرا آنها عمدتا با استفاده از کد منبع Mirai ایجاد می شدند و برخی از ویژگی های جدید به آن‌ها اضافه شده است تا آنها را پیچیده تر و مؤثرتر جلوه دهد.
    حتی پس از دستگیری و محکومیت سازندگان اصلی Mirai botnet در سال 2018 ، به دنبال نشت کد منبع آن به صورت آنلاین در سال 2016 ، انواع زیادی در اینترنت پدیدار شد.

    براساس بیانیه مطبوعاتی منتشر شده توسط وزارت دادگستری ، تصور می شود که هدف اصلی شوچمن و تیم هکری وی کسب درآمد از طریق اجاره باتنت به سایر مجرمان ، بوده است.

    منبع : thehackernews
صبر کنید ..
X