SpareNet Servers Advertising & Link Exchange

اطلاعیه

بستن
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

فیلم آموزشی : پرونده پویش با زامبی به سبک ایتالیایی

بستن
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
نوشته‌های جدید

  • فیلم آموزشی : پرونده پویش با زامبی به سبک ایتالیایی

    سلام دوستان

    اجازه بدید بحث رو با مطرح کردن یک سوال باز کنم , برای اسکن تارگت به صورت مخفی چه روشی را پیشنهاد می کنید ؟


    فرض کنید سروری ایمن با یک سیستم تشخیص نفوذ در پیش روی خود دارید , اگر به صورت طبیعی شروع به اسکن کنید طبیعتا توسط سیستم تشخیص نفوذ شناسایی خواهید شد . پس به نظرتون چی کار می شه کرد ؟


    در سال 1998 شخصی به نام Salvatore Sanfilippo معروف به antirez روشی جالب را مطرح کرد . در این روش اسکن با استفاده از یک زامبی صورت می گیرد البته نه به اون صورتی که خیلیها فکر می کنند .

    روش این حمله به بسته های RST و IP ID آن ها مربوط می باشد . به این صورت که از روی شمارش ID ها می توانید پی به باز بودن یا نبودن پورت (ها) در سیستم هدف پی ببریم . توضیحات بیش تر را در داخل فیلم ببینید و گوش کنید .


    سازنده : E2MA3N
    صدا : توضیحات به زبان فارسی
    مدت : 42 دقیقه
    لینک به منبع : http://pazhoheshi.ir/1393/01/28/post15
    حجم : 70 MB


    لینک دانلود فیلم :


    کد:
    http://www.mediafire.com/download/wscb7bclr62047r/idle_scanning_using_nmap.rar
    فقط یک مورد رو بگم که درون فیلم تلفظ لغت filtered اشتباه گفته می شه که به بزرگی خودتون ببخشید , هر گونه نظر اشکال  و ... را در مطرح کنید . با تشکر

    [img]images/smilies/Smileys/8.gif[/img][img]images/smilies/Smileys/8.gif[/img]

  • #2
    یک فیلمساز آموزشی به جنبه‌های زیبایی شناسی یک فیلم اهمیت می دهد و باید به فیلم آموزشی به عنوان یک رسانه کاربردی نگاه کند که از آن به منظور دستیابی به اهداف آموزشی استفاده نماید . از طرفی در فرآیند ساخت یک فیلم آموزشی کارشناسان نقش بسیار مهمی ایفا می کنند. بدون حضور یک کارشناس در تمامی مراحل ساخت فیلم، مسلما نتیجه کار مطلوب نخواهد بود. لذا موسسه طلوع فیلم وظایف و اهداف یک فیلمساز و کارشناس آموزشی را هیچ وقت به صورت جدا از هم در نظر نمی گیرد و تمام شیوه ها و خلاقیت را در خدمت رسیدن به این هدف قرار می دهد . و شایان ذکر است که این موسسه با پیشرفته ترین تجهیزات تصویربرداری ، صداگذاری و تدوین و در نظر گرفتن هزینه ای مناسب برای سفارش دهندگان ، قصد دارد زیبایی شناسی و فیلمسازی را در خدمت آموزش و اهداف علمی قرار دهد .

    نظر

    صبر کنید ..
    X