SpareNet Servers Advertising & Link Exchange

اطلاعیه

بستن
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

Parallel Password Recovery (RAR module) v 3.0

بستن
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
نوشته‌های جدید

  • Parallel Password Recovery (RAR module) v 3.0

    نرم افزار Parallel Password Recovery (RAR module) v 3.0 جزو قدرتمند ترین نرم افزارهای بازیابی پسورد فایلهای rar میباشد در این نرم افزار از الگوریتم های حرفه ای برای شناسایی پسورد استفاده میشود .

    این نرم افزار قابلیت share شدن شبکه و استفاده از تمام منابع سخت افزاری شبکه برای سرعت جستجو بیشتر را دارا میباشد همچنین حالت multi core cpu/gpu استفاده شده در ابزار توانمندی و سرعت جستجو پسورد ها را به میزان قابل توجه ای بالا میبرد .برای تعریف کاراکتر های بروت فروس شما میتوانید فایل های .def موجود در شاخه اصلی را به برنامه بدهید و یا انکه خودتان حالت حمله را به برنامه بدهید . این قابلیت Password Definition Language نام دارد که از اعداد ، حروف ، و علائم بطور بهینه استفاده مینماید بطور مثال برای حملات بروت فروس بر روی مقدار اعداد از کارکتر [$1] در یک فایل plaintext منبع خود را دریافت میکند این قابلیت را قبلا در نرم افزار crark دیده بودیم .

    قابلیت Uses the GPU power برای کارت گرافیک های nvidia , amd gpu و استفاده از تمامی هسته های و کارت های گرافیک زمان شما را تا 20 برابر افزایش میدهد .
    پشتیبانی از تمامی نسخه های rar 2.x-3.x-4.x-5.x از ویژگی محبوب دیگر ای ابزار میباشد .

    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: ppr.png
مشاهده: 258
حجم: 62.5 کیلو بایت

    در تصاویر زیر به استفاده از توان 2 هسته cpu intel 2430 i5 لب تاپ پسورد 5 کارکتری را در عرض چند دقیقه شناسایی کرده است (در حالت سخت افزاری ضعیف)
    نسخه استفاده شده دمو میباشد برای همین از تمام توان cpu و هسته ها استفاده نشده .

    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: ppr2.png
مشاهده: 253
حجم: 42.2 کیلو بایت

    تاکنون این ابزار کرک نشده و نشان از امنیت بالای برنامه نویسی دارد ، این ابزار بیشتر ساختار سازمانی تا شخصی دارد و تمامی قابلیت های یک نرم افزار بازیابی قدرتمند را دارا میباشد همچنین برای فایل های zip office pdf , ... ماژول ها طراحی و در سایت این نرم افزار جهت دانلود قرار گرفته است . جهت دریافت نسخه دمو و یا خرید نسخه اصلی میتوانید به سایت زیر مراجعه کنید .

    این ابزار بر روی پردازنده های قدرتمند و مدرن و همچنین کارت گرافیک های با حافظه cuda بالا مثل 2080 ti معجزه میکند .


    دانلود نسخه دمو :
    -----------------------------SAFE MASTER---------------------------
    تاپیک هکر های تازه وارد
صبر کنید ..
X