SpareNet Servers Advertising & Link Exchange

اطلاعیه

بستن
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

آسیب‌پذیری open redirect

بستن
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
نوشته‌های جدید

  • آسیب‌پذیری open redirect

    آسیب‌پذیری open redirect

    آسیب‌پذیری open redirect وقتی رخ می دهد که یک برنامه پارامتری را گرفته و کاربر را بدون آنکه هیچ گونه اعتبار سنجی روی مقدار انجام دهد ، به آن پارامتر یا آدرس هدایت کند.

    بر برخی وب سایت ها پارامتر http ممکن است دارای یک مقدار URL باشد و می تواند باعث شود برنامه وب درخواست را به URL مشخص هدایت کند.


    [HTML] http://example.com/example.php?url=http://malicious.example.com [/HTML]

    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: open-redirection-vulnerability.png
مشاهده: 301
حجم: 48.7 کیلو بایت



    این پارامتر‌ها معمولاً به شکل زیر هستند :


    redirect_to=
    domain_name=
    checkout_url=
    url=




    این آسیب پذیری در حملات فیشینگ مورد استفاده قرار می گیرد تا کاربران بتوانند بدون اطلاع از سایت های مخرب از آن دیدن کنند ، از اعتماد یک دامنه مشخص برای سوء استفاده کاربران به سمت دیگر استفاده می کنند.

    وب سایت مخرب که به عنوان مقصد جهت یابی هدایت می شود ، می تواند یک سایت قانونی باشد (به نظر برسد) و سعی در جمع آوری اطلاعات شخصی / حساس داشته باشد.

    نکته اصلی در این مورد ، کاربر فقط نیاز به مراجعه به URL دارد و سپس به آدرس یا پارامتر دیگری هدایت می شود . به عبارت دیگر ، شما به دنبال مراجعه به یک پیوند ، به دنبال درخواست GET هستید و هیچ تعاملی با کاربر ندارد.

    منابع :


    One of the most common and largely overlooked vulnerabilities by web developers is Open Redirect (also known as "Unvalidated Redirects and Forwards").

صبر کنید ..
X