بستن
X

• فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
نوشته‌های جدید

• Text 2Text Steganography sours code

در این مطلب در خدمت شما هستیم با نگاهی به مقوله Steganography و نمونه از یک برنامه برای مخفی سازی پیام در پیام متنی
    آیا به متن ها میشود اعتماد کرد ؟ آیا خروجی یک متن با داده ابتدایی ان تطبیق دارد .
    در یک کلمه salam چندین بایت اطلاعات میشود ذخیره کرد در این برنامه و سورس کد این نوع رمز نگاری توضیح داده شده است .

برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید  نام: st.png مشاهده: 0 حجم: 44.8 کیلو بایت

این ابزار متن پیام را به یک متن جعلی تبدیل میکند این متن خروجی از یک دیتابیس را نشان میدهد که در اصل پیام مخفی به واسط یک رمز در آن ادغام شده .

کد:
    [B]Introduction[/B]

Our goal is to build a simple application that is able to send and receive encrypted messages embedded in Rich Text Format: [I]*.DOC[/I], [I]*.RTF[/I], EMAIL /MessageBody/, etc. The user has the ability to choose the fake text he wants and the program must be able to tell whether or not this fake text will suit the real text.

The user can set a different password for every message he sends. This will enable the manager to transmit to two groups two different messages with two different passwords using the same fake text. Thus, you will be able to send encrypted and hidden messages in any source code that you choose! Just take a look at the EXE to see for yourself.
    ویرایش توسط SafeMaster : https://www.iranhack.com/forum/member/3631-safemaster در ساعت 03-17-2021, 01:18 PM
    -----------------------------SAFE MASTER---------------------------
    تاپیک هکر های تازه وارد
صبر کنید ..
X