SpareNet Servers Advertising & Link Exchange

اطلاعیه

بستن
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

جایگزینی پیام کوتاه با rcs در سال 2020

بستن
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
نوشته‌های جدید

  • جایگزینی پیام کوتاه با rcs در سال 2020


    جایگزینی پیام کوتاه با RCS توسط شرکت‌هایVerizon ، AT&T، Sprint و T-Mobile در سال 2020

    شرکتهای مخابراتی موبایل در ایالات متحده سرانجام یک استاندارد ارتباطی cross-carrier را برای سرویس پیام رسانی نسل بعدی RCS ارائه می دهند که به معنای جایگزینی پیام کوتاه است.

    هدف از این سرمایه گذاری مشترک ، Cross Carrier Messaging Initiative (CCMI) ، ارائه استاندارد صنعت خدمات ارتباطات غنی (RCS) به مصرف کنندگان و مشاغل مربوط به هر چهار حامل ، چه در ایالات متحده و چه در سطح جهانی است.
    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: rcs-sms.png
مشاهده: 279
حجم: 31.6 کیلو بایت


    جان لگر ، مدیر T-Mobile گفت: "تلاشهایی مانند CCMI به حرکت كل صنعت به جلو كمك می كند، بنابراین ما می توانیم به مشتریان بیشتر از آنچه از ما می خواهند ارائه دهیم و قابلیت های پیام رسانی جدیدی را كه در همان ارائه دهندگان و حتی در سراسر كشورها نیز كار می كنند ، بیابیم."

    علاوه بر این، این ابتکار همچنین می‌تواند برای کاربران امکان برقراری ارتباط با مشاغل را فراهم کند، از دیگر امکانات آن می‌توان به امکان چت، سفارش rideshare، پرداخت صورت‌حساب و گذاشتن قرار ملاقات اشاره کرد.

    اگرچه استاندارد RCS بیش از یک دهه قبل توسعه یافته است، اما هرگز به دلیل سیاست های پیچیده اپراتورهای تلفن همراه و سازندگان تلفن مورد پذیرش قرار نگرفته است. به عنوان مثال، اپل هیچ علاقه ای به RCS ندارد، زیرا در حال حاضر بیش از آنچه در RCS هست را از طریق iMessages ارائه می دهد.

    حتی تعدادی از شرکت های مخابراتی و خدماتی که استاندارد پیام رسانی جدید را ارائه می دهند، یک نسخه مخصوص خود را از استاندارد RCS پیاده سازی کرده اند، که مبادله پیام های مبتنی بر RSC را فقط برای مشترکین شبکه‌های خود محدود کنند.

    در اوایل سال جاری گوگل بطور مستقل RCS را برای تلفن های هوشمند اندرویدی در دو کشور انگلستان و فرانسه منتشر کرد.

    بر خلاف فناوری پیام کوتاه قدیمی، سرویس پیام پیشرفته مبتنی بر RCS از اشتراک عکس با وضوح بالا، به اشتراک گذاری موقعیت مکانی، پیام رسانی گروهی، استیکرهای متحرک، گزارش پیام‌های خوانده شده و برخی از ویژگی های دیگر مانند iMessage اپل پشتیبانی می کند تا عملکرد پیام رسانی را که بر روی تلفن ها نصب می شود را بهبود بخشد. اما برخلاف iMessage ، Signal و WhatsApp پیامهای مبتنی بر RCS رمزگذاری نمی‌شوند.

    با این وجود، این برنامه شامل مکانیزم‌های تأیید پیام برای اطمینان از تعامل کاربران و محافظت از آنها در برابر حساب های تقلبی، جعل هویت یا تلاش‌هایی برای فیشینگ است.

    علاوه بر این، اس ام اس از طریق پروتکل های SMPP یا SS7 نا امن ارتباط برقرار می کند، در حالی که ترافیک RCS بین دستگاه و شبکه می‌تواند با استفاده از SIP از طریق رمزگذاری TLS محافظت شود.

    اگرچه هر چهار شرکت مخابراتی مذکور قول داده‌اند تا سال آینده را به اندروید اضافه کنند، اما در همان زمان برای همه کاربران اندرویدی در دسترس نخواهد بود، ممکن است کاربران برای دسترسی به این امکان به گوشی هوشمندی نیاز داشته باشند که از استاندارد RCS پشتیبانی کند.

    منبع خبر
صبر کنید ..
X