SpareNet Servers Advertising & Link Exchange

اطلاعیه

بستن
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

Mind Control

بستن
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
نوشته‌های جدید

  • Mind Control

    سلام دوستان ، در تاپیکی که ایجاد کردم قصد دارم شما رو با موضوع کنترل ذهن یا در اصلاح هک مغز که تازه ترین و داغترین موضوع فعلی جوامع مختلف هست آشنا کنم ، از اونجا که این موضوع فراگیریش و قربانیانش به سرعت در حال رشد تصاعدی هست و ممکنه که قربانی بعدی خود شما باشید ، لازم دونستم این تاپیک رو ایجاد کنم تا اگر شخصی یا اشخاصی قربانی این سیستم قرار گرفتند حداقل اطلاعات رو داشته باشند .
    در این تایپیک به ترتیب سعی می کنم به موضوعات زیر بپردازم .
    مغز و ساختار آن :
    ذهن و ساختار آن :
    روان :
    هیپنوتیزم :
    مانیتیزم :
    امواج الکترو مغناطیس :
    کنترل ذهن :


  • #2
    بسیار عالی

    کوروش عزیز خوش اومدی ، کمی در مورد این بحث تحقیقات داشتم به نوعی قارچ رسیدم که اختلال مغزی برای دریافت یه سری سیگنال دریافت میکنه اگر درست گفته باشم
    لطفا ادامه بدید .
    ویرایش توسط SafeMaster : https://www.iranhack.com/forum/member/3631-safemaster در ساعت 07-23-2019, 12:26 PM
    -----------------------------SAFE MASTER---------------------------
    تاپیک هکر های تازه وارد

    نظر


    • #3
      درود ، اگر اجازه بدید من تایپیک رو دقیقا بر اساس ساختار عناوین بالا پیش میبرم .
      مغز و ساختار آن :
      قسمت اول :

      به زبان ساده اگر بخواییم مغز رو تعریف کنیم مرکز دستگاه عصبی انسان ، که همه اعصاب نخاعی به آن متصل است مغز نامیده می شه و شامل دو نیمکره چپ و راست هست که قسمت سمت چپ مغز برای محاسبات و منطق و قسمت سمت راست مغز به جهان احساس و شعر و نقاشی و تصویر و روشن بینی ارتباط داره ، یا به تعریفی دیگر مغز سخت افزاریست برای پردازش اطلاعات ذهن یا سخت افزاریست که ذهن روی آن سوار هست ، همه این تعاریف درست هست .





      مغز شامل قسمت‌های مختلفیه که هر کدوم از این قسمت ها ارتباط نزدیکی با هم دارند به صورت کلی شامل دو قسمت محیطی و عصببه . قسمت عصبی مرکز فعالیت‌های ارادی و غیرارادی انسان رو تشکیل میده و قسمت محیطی شامل رشته عصب‌هایه که قسمت‌های مختلف بدن را به بخش عصبی متصل می‌کنه .
      کوچکترین سلول مغز نورون یا یاخته عصبی نام داره دستگاه عصبی از تعداد بسیار زیادی نورون تشکیل شده که همه این نورون ها در تبادل اطلاعات با یک دگیر هستند .

      یاخته های عصبی کلا دو دسته هستند که از لحاظ ساختاری بسیار متفاوت هستند .
      • نورون : یاخته‌های انگیزش پذیر که مسئول انتقال پیام هستند.
      • شوان : یاخته‌های انگیزش ناپذیر
      در زیر تصویر زیبای یک نورون رو میبیند که خدای حکیم با علم بی پایانش مجموعه بسیار زیادی از این ها رو در مغز انسان گذاشته و انسان هرچی مهارت های بیشتری یاد می گیره و از مغزش استفاده می کنه مسیر های عصبی جدیدی رو در مغزش باز می کنه که شامل شکل گیری توده ای از همین نورون ها هست که با هم تبادل اطلاعات می کنند .





      ساختار نورون.

      اعصاب حسی پیام را از اندام‌های گیرنده حس به مراکز عصبی می‌آورند

      اعصاب حرکتی پیام را از مراکز عصبی مثل مغز به سمت عضلات و غدد می‌برند

      اعصاب مغز شامل :
      ۱- عصب بویایی

      ۲- عصب بینایی

      ۳- عصب محرک چشم

      ۴- عصب قرقره‌ای

      ۵- عصب سه قلو

      ۶- عصب اشتیاقی

      ۷- عصب صورتی

      ۸- عصب تعادل شنوایی

      ۹- عصب زبانی حلقی

      عملکرد حرکتی: حرکت حلق

      ۱۰- عصب حلق و حنجره

      ۱۱- عصب فرعی

      عملکرد: حرکت عضله ی جناغی، ترقوه ای ، پستانی

      ۱۲- عصب زبان

      ویرایش توسط cyrus : https://www.iranhack.com/forum/member/4556-cyrus در ساعت 07-25-2019, 02:33 AM

      نظر


      • #4
        مغز و ساختار آن :
        بخش دوم :
        شکل و اندازه مغز در جانواران متفاوت است و همینطور دشوار است که ویژگی های یکسان در هر کدام بیابیم . اما تعداد زیادی از اصول معماری مغزی در بسیاری از گونه های جانواری برابر هستند ، و برخی از جنبه هاس ساختاری مغز تقریبا در تمام گونه های مشترک است ، امروزه بسیاری از تکنیک ها را برای مطالعه مغز استفاده می کنند ، اما بهترین راه مطالعه آن مشاهده مستقیم آن می باشد .
        بافت مغز بسیار نرم است و باید درون الکل و ماده فیکساتور یا ثبات قرار گیرد و پس از آماده شدن بافت ، میتوان آن را در برش های عرضی برای مشاده آماده نمود .
        در اولین نگاه میتوان دو لایه جدا از هم مشاده کرد ، بافتی تیره که با نام ماده خاکستری شناخته می شود و نیز بافتی با رنگ روشن که بافت سفید نام دارد . همینطور با میکروسکوپ می توان محل های اتصال درونی در زیر ساختار های مغزی را مشاهده کرد .

        ساختار : پس متوجه شدیم که مهمترین ساختار عصبی مرکزی مغز است و در تمام جانداران از نورون ها یا همان یاخته های عصبی تشکیل شده که ویژگی مشترک همه یاخته های عصبی در ایجاد و انتقال پیام به دورترین نقاط بدن و همینطور دریافت پیام از دورترین نقاط بدن است .
        مغز به صورت کلی از بخش های : مخ – تالاموس –هیپوتالاموس –پل مغزی –بطن های مغز-ساقه مغز- بادامه مغز- قده های قاعده ای تشکیل شده است

        سیستم بطنی :
        درون مغز چهار بطن وجود دارد که به نام های بطم چپ- راست و بطن های سوم و چهارم شناخته شده اند .
        بطن راست و چپ از راه سوراخ بین بطنی به داخل بطن سوم مرتبط است و بطن های سوم و پهارم هم توسط مجراییی به نام سیلویوس به هم راه دارند .

        خون رسانی مغزی :
        سه شاخه اصلی برای خون رسانی مغز وجود دارد ، شریان افتالمیک ، شریان مغزی میانی ، شریان مغزی قدامی .
        شریان مغزی میانی به عنوان مهمترین شریان وظیفه خون رسانی به نیمکره های مخر را دارد که خون را به سط خارجی نیمکره های مخ پخش می کند .
        شاخه هایی از این شریان به عمیقترین قسمت های مخ مثل کپسول داخلی رفته و شریان هموراژی مغزی را تشکیل داده است ، انسداد یا پارگی آن عامل سکته مغزی است .






        عواملی که باعث پیری زود رس مغز هستند :
        1. رژیم غذایی پرچرب و کالری
        2. زندگی در مجاورت بزرگراه و خیابان های شلوغ
        3. استرس مزمن
        4. کم خوابی
        5. نشستن طولانی مدت در طول روز
        6. تنبل کردن مغز
        7. دخانیات
        8. مواد مخدر
        9. الکل
        10. بحث و جدال های بی فایده
        ترک عادات مخرب تا پایان عمر منجر به جوان نگه داشتن مغز می شود .

        برخی از بیماری های مغز :
        1. بیماری های التهابی در مغز شامل منژیت ، آنسفالیت
        2. بیماری های وابسته به خونرسانی مغز ، شامل سکته مغزی ، حمله ایسکمیک گذرا (عدم خونرسانی )، خونریزی
        3. افزایش فشار داخل مغز ، هیپرتنسیون اندوکرانیک
        4. هیدروسفالی در دون عو ارتباطی غیر ارتباطی
        5. انواع تومور مغزی
        6. سرع و دمانس
        7. پارکینسون و بیماری هانتینگتون
        پایان بخش دوم ، پایان بخش مغز و ساختار آن .



        نظر


        • #5
          ذهن و ساختار آن :
          و اما مبحث شیرین ذهن ...
          کلیت :
          ذهن را به عنوان یک سیستم عاملی از آن یاد کرده اند که نرم افزار های مختلفی روی آن سوار می شود ، نرم افزار های مختلفی که روی ذهن سوار می شود را به باور ها میتوان تشبیه کرد .
          کار ذهن ایجاد فکر در ابعاد مختلفی زندگی است .
          نظام باوری هر ذهن باعث ایجاد فکر هایی در همان سطوح می شود .
          ذهن را به دو بخش خود آگاه و ناخودآگاه تقسیم کرده اند که ذهن خود آگاه در ارتباط و تسلط کامل ذهن ناخود آگاه است ، یعنی تمام فکرهایی که ذهن در بیداری تولید می کند اعم از مثبت و منفی به دلیل برنامه ریزی آن در سطح ناخودآگاه است . باورهایی که در هر ذهن وجود دارد همان نرم افزارهایی هست که در ناخودآگاه ذهن نصب شده اند .
          ذهن برای تحت تسلط گرفتن بدن از سخت افزار مغز استفاده می کند و روی آن سوار است .


          نظر


          • #6
            در تصویر زیر مشاهده می کنید که چطور فردی در یک سطح بالاتر توسط مانیتیزم شخصی یا ابزارهای کنترل ذهن اقدام به برنامه ریزی ناخودآگاه فردی دیگر می نماید و از او رباتی می سازد برای رسیدن به مقاصد خود .
            لازم به ذکر است همه برنامه ریزی های ذهن در سطح ناخودآگاه صورت می گیرد که به صورت مفصل راجبش صحبت می کنیم . دوستان لطفا تمام افرادی که اطلاعاتی در خصوص ذهن دارند در این مباحث شرکت کنند و همینطور افرادی که فکر می کنند تحت کنترل ذهن هستند . اولین نشانه های کنترل ذهن شنیدن صدا در سر ، دیدن خواب های نامرتبط و بی ربط یا کابوس های شبانه هست . ...
            برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: 0.jpg
مشاهده: 363
حجم: 80.9 کیلو بایت

            نظر


            • #7
              فایل پی دی اف کنترل فکر از راه دور اطلاعات بسیار کاملی از نحوه کنترل ذهن در اختیار ما قرار میده در پیوست تقدیم شما ، امیدوارم همه عزیزانی که از این موضوع غیر انسانی در رنج هستند با افزایش سطح اطلاعات در این زمینه بتونن به آرشیو سازی صحیح اطلاعات ذهنی خودشون برسن و تسلط های لازم رو روی ذهن خودشون داشته باشند . بنده به عنوان یکی از قربانین این سیستم غیر انسانی که حدود 2 سالی هست در حال افزایش سطح اطلاعات در این زمینه هستم ، قدرت این سیستم رو فقط روی جهل و ناآگاهی مردم میبینم ، به صورت خلاصه وار این سیستم با امواج الکترومغناطیس و هیپنوتیزم های ماشینی ، سطح الکترون بدن رو با شلیک های الکترونی روی فرد قربانی افزایش میده به طوری که ذهن ناخودآگاه شخص عقب نشینی می کنه ، طوری که ذهن شخص در خواب وارد یک فضای از پیش ساخته شده میشه که درصد زیادی از اون فضا رو خود ناخودآگاه درست می کنه حالا در اون فضا هر واقعه ای ممکنه اتفاق بیافته و ذهن اون واقعه رو به عنوان یک واقعیت می پذیره ، یعنی اگر یک نفر در اون حالت به شما حمله کنه یا شما رو شکنجه کنه ، وقتی که از خواب بیدار میشیدید دقیقا حالت های یک انسانی رو دارید که بهش حمله شده و مورد شکنجه قرار گرفته ، از این سیستم تحت عنوان زندان های الکترونیکی هم یاد شده ... فکر می کنم دوستان زیادی فیلم ماتریکس رو دیدن که چشم انداز کوچکی از این تکنولوژی هست ، با این تفاوت که برای انتقال ذهن به ماشین در ماتریکس به مغز شخص سنسورهایی وصل میشه ، اما در واقعیت و تکنولوژی فعلی قارچ های الکترون خوار حکم واسط مغزی رو دارند ، یعنی بدون نیاز به وصل هیچ دستگاه به مغز فقط و فقط با اکترومغناطیس و ایجاد یک فضای مغناطیسی بارور شده اتاق شخص و محلی که در آنجا خوابیده است حکم همان سیم و کابلی را خواهد داشت که در فیلم ماتریکس به شخص متصل کرده اند ... دوستان عزیز برای افزایش آگاهی در این زمینه فیلم westworld نمونه کاملی از تبدیل شدن انسان به یک ربات رو نشون میده و اطلاعاتی که فیلم در اختیار مخاطب قرار میده بسیار مفیده . همینطور فیلم بلک میرور که در هر قسمت ربات گونه زندگی کردن آدمی رو به تصویر می کشه ... به امید روزی که انسان ها به سطحی از تکامل و آگاهی برسند تا قدرتمندان و زورگویان جهان با ابزارهای تکنولوژیکی توان مقابله با آگاهی و عشق آدمی را نداشته باشند .
              فایل های پیوست شده

              نظر

              صبر کنید ..
              X