SpareNet Servers Advertising & Link Exchange

اطلاعیه

بستن
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

منابع نوری برای نورپردازی با فیبرنوری

بستن
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
نوشته‌های جدید

  • منابع نوری برای نورپردازی با فیبرنوری

    برای نورپردازی با استفاده از کریستال و فیبر نوری در سقف‌ های باریسول، به منابع نوری مخصوصی نیاز داریم که در ادامه به بررسی ویژگی‌ های آنها می‌پردازیم:

    ● توانایی تولید افکت‌ های مختلف
    به طور کلی می‌ توان منابع نوری مورد استفاده برای فیبرهای نوری را به دو دسته ساده و سو کننده تقسیم کرد. نمونه‌ های ساده این چراغ‌ ها بدون اینکه طبق برنامه مشخصی خاموش روشن شود، مقدار نور مشخصی را تولید می‌ کنند و تنها تنوع آنها می‌ تواند در توان مصرفی و رنگ نور آن‌ ها باشد. اما منابع نوری افکت دار آنها را با نام چراغ‌های سوسو کننده نیز می‌شناسند به این شکل هستند که با چرخش یک موتور در قسمت منبع نوری؛ نورها با شدت، رنگ و فاصله زمانی تصادفی به فیبر‌های نوری می‌ رسد. معمولاً در نمونه‌ های افکت گذاری یا سوسو کننده، دستگاه‌ ها صرفاً دارای نور سفید هستند. اما اگر بخواهید نور‌هایی به رنگ‌ های مختلف داشته باشید نیز میتوانید نمونه‌ هایی در بازار پیدا کنید.

    ● رنگ نور
    به طور کلی لامپ‌ های مخصوص فیبر نوری در مدل های RGB، RGBW و سفید تولید و به بازار عرضه می شوند. لامپ‌های RGB توانایی تولید تمامی طیف‌ های رنگی را دارند. اما نمونه‌های RGBW به شما امکان می‌ دهند که علاوه بر طیف‌ های مختلف رنگی یک رنگ سفید طبیعی داشته باشید.


    ● توان لامپ
    معمولا منابع نوری برای فیبرهای نوری در توان‌ های ی بین 16 وات تا 45 وات تولید و به بازار عرضه میشوند. هر کدام از منابع نوری استفاده شده در این عرصه توانایی نوردهی به تعداد مشخصی فیبر نوری را دارند. به صورت که دستگاه‌های 45 وات می‌توانند نور مورد نیاز 1200 فیبر نوری با ضخامت 1 میلیمتر را تامین کنند و نمونه‌های 16 وات نهایتا توانایی نوردهی به 400 فیبر نوری را دارند.



    منبع: سقف کشسان توسعه افراز هوراد - toseafraz.com
صبر کنید ..
X