SpareNet Servers Advertising & Link Exchange

اطلاعیه

بستن
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

Hotlink Protection

بستن
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
نوشته‌های جدید

  • Hotlink Protection

    درود بر اساتید و عزیزان

    در این پست با توضیحاتی مبتی بر سرویس Hotlink Protection در خدمت دوستان عزیز هستیم در ابتدا برای عزیزان تازه کار تعریف میکنم که کلا Hotlink Protection چیست :

    Hotlink Protection این امکان را به شما میدهد تا از کپی شدن مطالب مانند : عکس ، لینک و …. از سایت خودتان جلوگیری کنید ، به عنوان مثال اگر لینک عکس سایت شما در وبسایت دیگری کپی شود میتوانید لینک را به فایل دیگری ریدایرکت کنید . و با این کار وقتی جناب کپی کار عزیز مطلب شما رو کپی کرد در سایت خودش با یک عکس دیگری رو به رو خواهد شد .

    از مزایای سرویس Hotlink Protection نیز میتوان به جلوگیری از حملات Crash و یا iframe dos اشاره کرد این حملات به صورتی هست که فرد میاد و صفحات شما رو به تعداد زیاد روی یه سرور لود میکنه در نهایت بر روی سرور فشار میاد و …..


    خوب برای انجام عمل Hotlink Protection بصورت زیر عمل میکنیم :
    [align=RIGHT]داخل فایل htaccess در روت خود این کد را قرار دهید :[/align] [align=LEFT]RewriteEngine on
    RewriteCond %{HTTP_REFERER} !^$
    RewriteCond %{HTTP_REFERER} !^http(s)?://(www\.)?sitename.com [NC]
    RewriteRule \.(jpg|jpeg|png|gif)$ http://uploaderx.persiangig.com/xprlo.png [NC,R,L][/align] [align=RIGHT] sitename.com آدرسی سایت خودتان را وارد کنید .[/align] [align=RIGHT]در قسمت RewriteRule میتوانید پسوند هایی که میخاهید در صورت کپی شدن ریدایرکت شود را انتخاب کنید و در قسمت جلوی این کد بعد $ لینک تصویری که میخاهید به آن ریدایرکت شود را انتخاب کنید .[/align] [align=RIGHT]سپس ذخیره و تموم ![/align] [align=RIGHT]قابل به ذکر است شما میتونید از سایت زیر هم جهت ساختن فایل htaccess با سرویس Hotlink Protection هم استفاده کنید .[/align] [align=LEFT]http://www.htaccesstools.com/hotlink-protection[/align][align=LEFT]
    [/align][align=RIGHT]لینک منبع : http://iranhack.net/30/hotlink-protection.html
    [/align]
    [align=center][/align]
صبر کنید ..
X