SpareNet Servers Advertising & Link Exchange

اطلاعیه

بستن
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

محصولات امنیتی کوییک هیل

بستن
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
نوشته‌های جدید

  • محصولات امنیتی کوییک هیل

    درباره آنتی ویروس کوییک هیل
      امروزه مرور سایتها، بانکداری الکترونیکی، خرید آنلاین، چت و بازیهای آنلاین و حتی یک اتصال ساده به شبکه جهانی اینترنت تهدید هایی را برای کاربران به دنبال دارد. آنتی ویروس کوییک هیل ، راهکار جامع امنیت جهت محافظت کامپیوترها، شبکه ها و موبایل ها دربرابر انواع مخرب، ویروس، کرم، تروجان، جاسوس افزارها، تبلیغ افزارها، هرزنامه، سرقت های اطلاعاتی، شماره‌گیرنده ها، روتکیت، ثبت کننده های صفحه کلید، سایت های کلاهبردارانه و سایر تهدیدات ارائه می دهد.

    ویژگی های نرم افزارهای  QuickHeal: =RTL1-        
    1- آنتی ویروس
    2-         ضد جاسوس افزار
    3-         فایروال 
    4-         ضد بدافزارهای مخفی روتکیت
    5-         محافظت در برابر سرقت اطلاعات
    6-         بهینه‌سازی ویندوز
    7-         موتور ضد بدافزار
    8-         اسکن موبایل از روی سیستم
    9-         حذف فایل‌های خصوصی غیرقابل بازیابی
    10-     ضد هرزنامه
    11-     ضد سایتهای کلاهبردارانه
    12-     مدیریت خانواده (زمان و مدت استفاده از کامپیوتر توسط فرزندان)
    13-     حالت سرگرمی (آزادسازی منابع هنگام بازی)
    14-     شناسایی و پیشگیری از نفوذ غیرمجاز
    15-     محافظت مرور اینترنت
    16-     ساخت CD و یا فلش اورژانسی (راه‌اندازی و ویروسیابی سیستم در مواقع ضروری)
    17-     محافظت مرورگر اینترنتی
    18-     سازگار با نسخه‌های مختلف ویندوز 32 بیتی و 64 بیتی 
    19-     محافظت از درایوهای USB
    20-     محافظت از خود (ویروس‌ها نتوانند آنتی‌ویروس را غیرفعال کنند)
    21-     اسکن زمان بوت (پیش از بالا آمدن ویندوز اسکن انجام می‌گیرد).
    22-     اطلاع‌رسانی در مواقع بحرانی
     

     
    ویژگی های انحصاریQuickHeal 
     
    بانکداری امن (Safe Banking)
    امروزه یکی از مهمترین چالش‌های مردم انجام امور بانکی از بستر نا امن اینترنت می‌باشد. بانکداری امن کوییک‌هیل تضمین می‌کند تراکنش‌های مالی اینترنتی از نفوذ هکرها و بدافزارها امن باشد. درحالی که اینترنت فروش اینترنتی، پرداخت صورتحسابها و قبوض، بانکداری را برای ما تسهیل کرده است، همزمان مجرمان و کلاهبرداران اینترنتی نیز از این تسهیلات سوء استفاده می نمایند. این تهدیدات شامل:
    حملات فیشینگ: سایت‌های کلاهبردارانه مشابه سایت اصلی (مثلا بانک ملت) جهت سرقت اطلاعات حساب بانکی، رمزهای عبور، اطلاعات بانکداری اینترنتی و...
    سرقت هویت: اقدام به سرقت اطلاعات هویتی شخصی و خصوصی افراد با استفاده از بدافزارها و فعالیتهای مخرب
    کلیدنگارها: برنامه های مخرب طراحی شده برای ثبت کلیدهایی که ما از طریق صفحه کلید تایپ می‌کنیم و ارسال اطلاعات ثبت شده جهت فعالیت‌های غیرقانونی.
     
    «بانکداری امن» کوییک هیل برای مقابله با همه انواع چنین تهدیداتی طراحی شده است. این ویژگی امن به صورت خودکار همه گام‌های موردنیاز برای بانکداری آنلاین، خرید و دیگر معاملات مالی بر روی اینترنت را در نظر می‌گیرد.
     
    مزایای بانکداری امن:
    یک محیط مجازی امن ایجاد کرده و اجازه بانکداری، خرید و پرداخت صورتحسابهای آنلاین را به صورت امن می‌دهد.
    در برابر انواع تهدیدات بانکداری آنلاین مانند سایت‌های جعلی، سرقت اطلاعات هویتی، برنامه‌های سرقت داده مانند کلیدنگارها و... به صورت خودکار محافظت می‌کند.
     
    مرورگر امن (Sandbox Browsing)
    یکی از تکنولوژی‌های انحصاری کوییک‌هیل مرورگر سندباکس می‌باشد -که با خریداری یکی از شرکت‌های گوگل به نام SurfCanister این ویژگی افزوده شده- امکان مرور امن در اینترنت را میسر می‌سازد. نحوه عملکرد آن بدین صورت است که با ایجاد یک محیط مجازی بر روی سیستم، کلیه فایل‌های دانلود شده از وب سایت‌ها درون این محیط امن قرار گرفته و از انتشار تهدید به بیرون ممانعت و اسکن بر روی آنها صورت می‌پذیرد. از آنجا که کلیه فایل‌های دانلود و آپلوده شده از سایت‌ها به صورت رمز شده بر روی سیستم ذخیره می‌گردد، بنابراین امکان دسترسی هکرها و بدافزارها به اطلاعات مهم که در هنگام مراجعه به سایت‌های مجاز (مثلا خرید اینترنتی با استفاده از پنل بانکی شاپرک) در آنها وارد می‌شوند مانند رمزهای عبور، اطلاعات کارت‌های بانکی و اطلاعات شخصی را مسدود می‌نماید. 
     
    اسکن مبتنی بر ژن دی.ان.ای (DNAScan)
    کوییک‌هیل علاوه بر ارائه تكنولوژي هوش مصنوعي مبتنی بر رفتارشناسی، فناوری انحصاری DNA Scan را ارائه داده است. كوييك هيل تكنولوژي اكتشافي DNA Scan به صورت یک لابراتوار مجازی بر روی رایانه کاربر فعالیت کرده و پیش از انتشار بروزرسانی امضای ویروس، اقدام به شناسایی بدافزار و مقابله با آن می‌نماید.
     DNA Scan بر اساس الگوی نقشه ژنوم انسانی با تكنيك بازبيني عميق كد با ويژگي‌هاي تحليل طبقه‌بندي كار مي‌كند كه ردپاي بدافزارها و اهداف بدخواهانه شان را دنبال مي‌نمايد. 
     
    اسکن موبایل با کامپیوتر (PC2Mobile)
    ويژگي انحصاري ويروسيابي گوشي‌هاي موبايل، PDAها، تلفن‌هاي هوشمند از طريق اتصال آنها بوسیله بلوتوث يا كابل به كامپيوتر از ديگر  امكاناتي مي‌باشد كه گوشي‌هاي موبايل را بطور همزمان از وجود ويروس‌هاي خاص موبايل و كامپيوتري مطمئن مي‌سازد. لازم به ذکر است کوییک‌هیل نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس خاص موبایل ویژه گوشی‌های اندروید و بلکبری را نیز ارائه می‌دهد.
                                                                                                           
    دو موتور اسکن انحصاری  Scan Engines
    آنتی‌ویروس کوییک‌هیل دارای دو موتور اسکن منحصربفرد می‌باشد. موتور اولیه بر اساس امضا و Signature بدافزارها کار کرده و موتور دوم موتور پیشرفته مبتنی بر فناوری ابری (Cloud) با توانایی یادگیری ماشین می‌باشد. انجین پیشرفته ابری کوییک‌هیل بر اساس رفتارشناسی  Behavior Detection بدافزارهای جدید را بر اساس رفتار مشکوک آنها شناسایی می‌کند.
    جدیدترین خط تولید محصولات، شامل قابلیت های یادگیری ماشین می باشد که باعث یادگیری خودکار و بهبود عملکرد موتور اسکن آنتی‌ویروس می شود. این قابلیت به صورت فعالانه و پیشگیرانه اعضای جدید خانواده بدافزارهای ناشناخته را شناسایی می‌کند. یادگیری ماشین باعث می شود تا انجین اسکن تهدیدات را به صورت خودکار شناسایی کند که این خود منجر به افزایش نرخ تشخیص و کم شدن اندازه یک انجین می شود.
    یکی دیگر از ویژگی‌های نوین و پیشرفته‌ای که موجب شده موتور اسکن مبتنی بر امضای کوییک‌هیل نسبت به سایرین از سرعت بالاتری برخوردار گردد، روش نشان‌دار کردن فایل‌ها است. بدین صورت که کوییک‌هیل پس از اولین اسکن، فایلها را نشان‌دار کرده و در دفعات بعدی اسکن، اگر فایل مذکور بدون تغییر باقی مانده باشد بدین معناست که آلودگی به آن سرایت نکرده بنابراین آنرا اسکن مجدد نمی‌نماید. این روش موجب افزایش چشمگیر سرعت اسکن می‌گردد.
     
    ردیابی لپ تاپ‌های گمشده Laptop Tracker
    با افزايش روزافزون استفاده از رايانه‌‌هاي قابل حمل(Laptop) نگهداري و حفاظت آن در برابر سارقان به امري مهم تبديل شده است. شركت Quick Heal Technologies ويژگي منحصربفردي را به نسخه‌هاي 2014 به بعد محصولات خود افزوده است كه كوييك‌هيل را براي نوت‌بوك‌ها و رايانه‌هاي كيفي تبديل به يك بيمه‌نامه سرقت مي‌كند. يافتن لپ‌تاپ اين ويژگي كوييك‌هيل را تبديل به يك GPS مجازي براي لپ‌تاپ كرده و به محض اينكه لپ‌تاپ شخصي مسروقه به اينترنت وصل شود، كوييك‌هيل مكان و زمان اتصال را به صاحب لپ‌تاپ اعلام مي‌کند.

     
    شرح برخی از ویژگی‌های کوییک هیل:
    AntiVirus: ويروس‌ها، كرم‌ها و تروجان‌ها را به صورت اتوماتيك شناسايي كرده و از بين مي‌برد. از فايل‌ها محافظت كرده و آلودگي‌ها را از پیوست‌های (Attachment) ايميل و دانلودهاي اينترنتي بصورت خودكار اسكن و پاكسازي مي‌كند.
    AntiSpyware: قبل از اينكه جاسوس‌افزارها (Spyware) بر روي كامپيوتر شما مستقر شوند، از ورود آنها جلوگيري مي‌كند. آنتي‌اسپاي‌وير از طريق شناسايي و پاكسازي جاسوس‌افزارها و مسدود نمودن فعاليت‌هاي سارقان اطلاعات خصوصي، از حريم خصوصي شما به‌صورت خودكار محافظت مي‌نمايد.
    AntiMalware: انجين پيشرفته اسكن مخربها (Malware)، رجيستري، فايلها و فولدرها را با سرعت فوق‌العاده زياد اسكن مي‌كند و به طور جامع جاسوس‌افزارها(Spyware)، تبلغ‌افزارها(Adware)، نرم‌افزارها كلاهبرداري و سرقت(Roguewares)، شماره گيرنده‌ها(Dialer)، ريسك‌افزارها(Riskware)، کلیدنگارها (Keylogger) و بسياري ديگر كه پتانسيل خطر در سيستم شما دارند را شناسايي و پاكسازي مي‌كند.
    Anti-Rootkit: روتكيت‌ها را از طريق حمله پيشگيرانه، با انجام اسكن عميق شناسايي و پاكسازي مي‌كند. پروسس‌هاي در حال اجرا، رجيستري و فايلهاي سيستمي را در برابر هر نوع فعاليت مشكوك روتكيت‌ها كه در سيستم مخفي نگه داشته شده است، اسكن و پاكسازي مي‌نمايد.
    Silent Firewall: فايروال كوييك‌هيل، دسترسي هكرها و سارقان اطلاعات به كامپيوتر شما را از بين مي‌برد. اين ديواره آتش، محافظت جامعي در برابر حملات شناخته‌شده و ناشناخته، شبكه داخلي و خارجي (اینترنتی) فراهم مي‌سازد.
    Intrusion Detection & Prevention: ويژگي شناسايي و جلوگيري از ورود غیرمجاز، حملات و تلاش يروسها و بدافزارهاي جديد براي نفوذ به سيستم شما، از كامپيوتر remote راه دور را با آنالیز پکتهای کارت شبکه مسدود مي‌سازد.
    USB Protection: جلوگيري از ورود مخرب‌هايي كه با استفاده از ويژگي Autorun ديسك‌هاي قابل حمل مانند فلش، Hard ،USB Memory و... منتشر مي‌شوند.
    Data Theft Protection: مانع كپي هر نوع داده و فايل از سيستم شما به حافظه‌هاي قابل جابجايي (مثل ديسكهاي فلش، مموري، رم، كول‌ديسك، MPlayer، هارد اكسترنال، درايوهاي قلمي و ديگر ابزارهاي ذخيره‌سازي) توسط افراد ناشناس مي‌شود. همچنين مي‌توان خواندن و نوشتن از اين حافظه‌ها را نيز مسدود نمود.
     Browsing Protection: این ويژگي، از کامپیوتر در برابر تهديدات وب سايت هاي مخرب محافظت می کند.
    Entertainment Mode: اين ويژگي به كاربراني كه به فعاليتهايي نظير گرافيك كامپيوتري، تدوين فيلم، ساخت انيميشن، بازيهاي كامپيوتري يا تماشای فیلم مي‌پردازند كمك مي‌كند تا با استفاده از همه ظرفيتهاي سيستم، بدون كاهش امنیت کامپیوتر كار كنند.
    Emergency CD: شما مي‌توانيد يك CD و یا فلش USB اورژانسي قابل راه‌اندازي (Emergency Bootable CD) بسازيد كه به شما در ويروسيابي فايلهاي بوت ويندوز كمك مي‌كند. همه درايوها حتي پارتيشن‌هاي NTFS را اسكن و پاكسازي مي‌كند. اين ويژگي در پاكسازي آلودگي‌هايي كه نمي‌توان آنها را از داخل ويندوز از بين برد كمك شاياني به كاربران مي‌نمايد.
    Boot Time Scan: شما مي‌توانيد ويروسيابي را در كامپيوتر خود در راه‌اندازي بعدي برنامه‌ريزي كنيد كه همه درايوها در زمان بوت قبل از اينكه ويندوز به صورت كامل بارگذاري گردد اسكن و پاكسازي گردد.
    کنترل والدین (Parental Control): خانواده‌های می‌توانند به سادگی کودکان خود را در اینترنت راهبری و هدایت نمایند. امکان مسدود کردن گروه‌های وب سایت (مثلا مسدود کردن سایت های بازی)، یک سایت خاص برای هر یک از فرزندان به تفکیک نام کاربری وجود دارد. همچنین با استفاده از ویژگی زمانبدی استفاده از اینترنت، می‌توان ساعات مناسب دسترسی به اینترنت در طول روز یا هفته را برای فرزندان در نظر گرفت
     
     

     
    خلاصه‌ای از برتری‌های نرم افزاری آنتی ویروس QuickHeal :  
    ·         تکنولوژی پیشرفته جهانی
    ·         لایسنس اصلی (اوریجینال)
    ·         سرعت بالای اسکن
    ·         هوش مصنوعی پیشرفته با قابلیت یادگیری خودکار
    ·         تعمیر و قرنطینه فایل‌های ویروسی
    ·         امکان بازیابی کردن فایل‌های آلوده 
    ·         امکان استثنا کردن فایلهای خاص از ویروسیابی (مثل فایل کرک)
    ·         مدیریت خانواده (کنترل زمان دسترسی به اینترنت ونوع سایتهای قابل دسترس برای فرزندان)
    ·         بانکداری امن (جهت انجام تراکنشهای مالی خرید و بانکداری اینرنتی به صورت محافظت شده)
    ·         محافظت سرقت داده (با مسدود کردن فلش های USB)
    ·         محافظت از درایوهای USB
    ·         عدم تاثیر در کاهش سرعت سیستم (سبک بودن آنتی ویروس)
    ·         آپدیت منظم و خودکار و بدون نیاز به تنظیمات اضافی 
    ·         عملکرد بالای ویروسیابی
    ·         کاربرپسندی و عدم درگیری بیش از حد کلاینت
    ·         نصب آسان و کاربرپسندی آنتی ویروس
    ·         عدم کانفلیکت و تصادم با سایر برنامه ها (به غیر از آنتی ویروس)
    ·         ارائه پشتیبانی تلفنی، ایمیلی، تکتینگ و ریموتی در اسرع وقت توسط نماینده ایران و یا مستقیم از شرکت کوییک‌هیل هند
    ·         ارتباط مستقيم با كارشناسان و توسعه دهندگان شركت اصلي QuickHeal  بدون هيچ واسطه
    ·         اقدام به ايجاد راهكارهاي اختصاصي در مواقع بحراني 
    ·         جذب بزرگترين سرمايه گذار IT جهان (Sequoia Capital) و حامي مالي اپل، گوگل، اوراكل، سيسكو، ياهو، انويديا و...
     

     
    جوایز و تاییدیه ها
    ·         همکار امنیتی شرکت مایکروسافت و Intel
    ·         كسب مقام اول توسط مجله معتبر آمريكايي CRN در 5 سال اخير در بين آنتي‌ويروسهاي بزرگ جهان
    ·         VB100% انگليس بر روي همه سيستم‌عاملها– براي شناسايي همه‌ويروس‌هاي منتشره در هرماه
    ·         موسسه ويروس‌شناسي CheckMark انگليس
    ·         ICSA Labs براي سازگاري در تمامي ويندوزها 
    ·         تائيديه OESIS-OK از موسسه OPSWAT  براي سازگاري با همه تجهيزات شبكه‌اي و پلتفرمهاي مختلف و شناسايي همه‌ي ويروس‌ها
    ·         100 شركت برتر آسيايي توسط Red Herring
    ·         همكار موسسه CERT
     
     
    پشتیبانی
    یکی از مهمترین ویژگی‌های نرم‌افزار امنیتی امکان ارتباط مستقیم به شرکت توسعه دهنده راهکارهای امنیتی می‌باشد. شرکت تکنولوژی‌های کوییک هیل، از 8 سال پیش تاکنون شرکت تعاونی فناوری ارتباطات و اطلاعات فانوس را به عنوان همکار خود در ایران برگزیده است. ارتباط مستقیم و بدون مشکلات تحریم، و با درج نام این شرکت در سایت کوییک‌هیل، امکان دسترسی مستقیم به تیم پشتیبانی فنی کوییک هیل را فراهم می‌آورد. کارشناسان دوره دیده شرکت فانوس به صورت تلفنی، ریموت، ایمیل، تیکت مشغول ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان خود می‌باشند. وفاداری چندین ساله مشتریان نسبت به خدمات این شرکت، نشان از قدرت نرم افزاری و نیز پشتیبانی مناسب این شرکت دارد.
    ضمناً یکی از نکات مورد تحسین جهانی کوییک‌هیل پشتیبانی فوق‌العاده این شرکت می‌باشد. در کنار نمایندگان، شرکت کوییک‌هیل نیز بصورت مستقیم اقدام به ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان نهایی خود از طریق کانالهای ارتباطی فوق می‌نماید.


    [align=center]برای اطلاعات بیشتر به سایت Quickheal.co.ir مراجعه نمائید.[/align]
صبر کنید ..
X