SpareNet Servers Advertising & Link Exchange

اطلاعیه

بستن
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

رونمایی از نسخه جدید انجمن ایران هک

بستن
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
نوشته‌های جدید

  • رونمایی از نسخه جدید انجمن ایران هک

    [align=right]با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز.

    بالأخره پس از یک هفته تلاش شبانه روزی، نسخه جدید انجمن ایران هک رونمایی شد.

    دلیل تأخیر بیش از حد این بود که ارتقاء و نصب قالب جدید انجمن هم زمان با امتحانات بود و همچنین مشغله هایی که برای تیم طراحی بود.

    در ابتدا لازم میدانم تشکر ویژه داشته باشم از حسین عزیز و تیم طراحی به خاطر این قالب بسیار زیبا و سپس تشکر از شما بازدیدکنندگان گرامی که در این یک هفته، شکیبایی به خرج دادید.

    هم اکنون لازم میدانیم برخی از تغییرات انجام شده در انجمن را برای کاربران عزیز شرح دهیم :

    نرم افزار انجمن سازی که انجمن ایران هک از آن استفاده میکرد، مدتی بود که منسوخ شده بود که به لطف خدا بدون هیچ مشکلی، به ورژن جدید ارتقاء داده شد.

    تعداد زیادی از کاربران از قالب قبلی انجمن ناراضی بودند که این مشکل نیز با همت تیم طراحی برطرف شد و قالب جدید بر روی انجمن نصب شد.

    با توجه به امنیت بسیار بالای نسخه قبلی انجمن، پس از نصب ورژن جدید انجمن ساز، تست های امنیتی فراوانی بر روی انجمن انجام شد و امنیت نیز تا سطح قالب توجهی نسبت به قبل افزایش یافت.

    هم چنین کاربران از این پس می توانند آواتار مورد نظر خود را آپلود نمایند و محدودیت آپلود آواتار که در ورژن قبلی وجود داشت، هم اکنون برداشته شده است.

    و در آخر از کاربران عزیز تقاضا می شود چنانچه شاهد هرگونه مشکل فنی در انجمن بودند آن را از طریق لینک ارتباط با ما و یا در تاپیک جامع اعلام مشکلات سایت با ما در میان بگذارند.

    همچنین پیشاپیش، حلول ماه مبارک رمضان را به تمامی مسلمانان تبریک عرض می نمایم.

    با تشکر
    مدیریت گروه امنیتی ایران هک [/align]
     
    [align=center]مشاجره، نادانی انسان را آشکار می کند و چیزی به مطلب حق او نمی افزاید. امام علی (ع)

    همانا ارزشمند ترين بی نيازی عقل، بزرگ ترين فقر بی خردی، ترسناك ترين تنهايی خود پسندی و گرامی ترين ارزش خانوادگی، اخلاق نيكوست. امام علی (ع)[/align]
     
صبر کنید ..
X