SpareNet Servers Advertising & Link Exchange

اطلاعیه

بستن
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

راه اندازی دوباره سایت

بستن
این تاپیک مهم می باشد .
X
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
نوشته‌های جدید

  • راه اندازی دوباره سایت

    [align=right][align=right]با سلام خدمت تمامی دوستان و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان در این ماه مبارک.

    همانطور که مستحضر هستید وبسایت گروه ایران هک برای مدتی در دسترس نبود و دلایلی بر این امر وجود داشت که قابل شرح نیست اما خوشحالیم که دوباره توفیق امر آموزش و کار تیمی نصیب ما شده و سایت دوباره در دسترس هموطنان است.
    [/align][align=right]گروه ایران هک در نظر دارد فصل جدیدی از خدمات و آموزش ها را به هموطنان گرامی ارائه نماید و این امر در رابطه متقابل با برنامه راهبردی گروه که در گذشته ارائه شده بود میباشد از این رو قوانین جدیدی منظور شده که به استحضار میرسانیم :

    [/align]
    • گروه ایران هک هرگونه فعالیتی که برای تیم حاشیه ایجاد کند را نمی پذیرد و اعضایی که به دنبال ایجاد جنگ روانی و ایجاد حاشیه برای تیم باشند در این سایت جایی نخواهند داشت.

    [align=right] [/align]
    • تمرکز گروه کاملا بر روی مقوله ی امنیت و برنامه نویسی امن و ارائه خدماتی از این نظیر خواهد بود و فعالیتی در رابطه با "نفوذ" در این سایت صورت نخواهد گرفت اما باتوجه به نیاز تیم تست نفوذ به این روش ها، آموزش های کاربردی فقط در اختیار این تیم قرار خواهد گرفت.

    [align=right]ضمنأ به استحضار می رساند دلیل در دسترس نبودن سایت ایران هک در چند ماه اخیر، هرگز مواردی اعم از حملات سایبری و هک شدن سایت نبوده اما اخیرا خبرهایی به گوش رسید که افرادی می گفتند وبسایت ایران هک پس از دیفیس شدن از دسترس خارج شده (!!!) و عده ای شروع به پخش گسترده ی این شایعات نمودند که لازم میدانیم این مورد را نیز برای این دست از دوستان نا آگاه تشریح کنیم :



    در تاریخ 28 مرداد 1394 دامنه ی forum.iranhack.com در وبسایت Zone-H ثبت شد و این امر باعث شد عده ای گمان کنند که سایت به راستی دیفیس شده است اما لازم است بدانید این موارد برای سایت های امنیتی کاملا طبیعی است و عده ای فرصت طلب، هر زمان که کوچکترین مشکلی در سایت ببینند آن را به عنوان دیفیس تلقی کرده (!!) و اقدام به ثبت سایت در اینگونه سایت ها میکنند تا به واسطه آن برای خود نام و نشانی کسب کنند و این موارد به وُفور در مورد سایت ایران هک دیده شده و افرادی حتی در زمانی که سایت روال عادی خود را طی می کند، جهت تخلیه روانی و تسکین دل خود اقدام به ثبت آن می کنند ولی خوشبختانه تا به حال مشکل امنیتی جدی متوجه سایت ما نبوده است.


    با توجه به تقلبی بودن امری که باعث ثبت سایت در Zone-H شده بود، وبسایت Zone-H آن را به عنوان Invalid defacement دانست و در حال حاضر لینکی وجود ندارد اما تصاویری که از آن  گرفته شده به قرار زیر است :






    همانطور که مستحضر هستید قالب انجمن به تازگی تغییر کرد و این قالب، توسط تیم طراحی برای نرم افزار انجمن ساز در حال استفاده در این سایت سازگار شده و کامل شده ی طرح زیر است :
    http://sitesplat.com/demo/phpBB3/FLATBOOTS/index.php

    همانطور که میدانید در هر قالب آماده ای، نمونه متن هایی با عنوان Sample Text برای نمایش کارکرد قالب عنوان می شود. اما گویا چندی از بزرگان هکینگ کشورمان (!) این Sample Text ها را به عنوان متن دیفیس تلقی کرده اند و اقدام به پخش این شایعات جهت خراب کردن جلوه گروه ایران هک را داشتند.

    در متنی که توسط این اساتید به نگارش درآمده مواردی ذکر شده که ممکن است ابهاماتی را برای خوانندگان آن ایجاد کند که شرح میگردد :

    1- در این متن گفته شده کانفیگ سرور ایران هک توسط افرادی به غیر از مدیران تیم انجام شده که در همین جا تکذیب می کنیم. چنانچه شخص یا اشخاصی ادعایی در مورد انجام دادن کانفیگ سرور ما را دارند میتوانند با ارائه مدرک و یا تغییر چهره سایت ایران هک این امر را اثبات کنند. .

    2- در متن گفته شده که تیم ما ادعای صددرصد در مورد تأمین امنیت سایت خود داشته که این حرف از ریشه اشتباه است زیرا هرکسی که به تازگی هم وارد این حرفه شده باشد با شعار " امنیت هیچ گاه 100% نیست " آشنایی دارد و ما نیز ادعایی بر نقض این شعار نداریم.

    3- در متن گفته شده که هکر خارجی که سایت را هک کرده (!!) بی احترامی هایی به ما کرده و متذکر شده که ما باید نقل مکان کنیم! که روی سخن این فرد با همان Sample Text هایی که درج شده بوده است و از متون رایج نمونه میباشد و در بین این متون میتوانید واژه lorem ipsum که در تمامی قالب های نمونه به چشم میخورد بوده و هم اکنون نیز چنانچه سورس صفحه اصلی انجمن ایران هک را مشاهده کنید این متون دیده می شوند.





    4- در متن اشاره شده که این هک (!) توسط یک پلاگین انجام شده. تمامی پلاگین هایی که بر روی سایت و انجمن نصب میشوند، قبل از نصب به صورت کامل بررسی امنیتی و کیفیتی بر روی آنها انجام می گیرد و چنانچه کوچکترین شکی در این رابطه وجود داشته باشد نصب آن پلاگین لغو خواهد شد.

    5- در متن بالا گفته شده که تیم ما فقط به شعارها پایبند است. بخش پروژه در انجمن ایران هک و اطلاع رسانی هایی که در پرتال انجام گرفته، گواهی بر نقض این حرف میباشد و هر انسان عاقلی با مشاهده و تفکر میتواند به نتیجه گیری کاملی دست پیدا کند.[/align][align=right]
    در این متن نیز اشاره شده که وبسایت ایران هک دارای باگ های متعدد بوده و هیچ شخص یا تیمی جرأت دیفیس نداشته !! که در همین جا اعلام می کنیم چنانچه شخص یا تیمی توانایی انجام این کار را دارند از هیچ کار و تلاشی دریغ نکنند زیرا ما پیگیر این موضوع از مراجع قانونی نخواهیم بود و بر فرض وقوع این احتمال، نه تنها سر خود را به دیوار نمی کوبیم (!) بلکه از آن به عنوان درسی برای تأمین بیشتر امنیت سایت و کاربرانمان استفاده خواهیم کرد و نه برای سرکوب و تخریب چهره دیگران.

    با پیگیری هایی که انجام شد، عوامل پخش این شایعات شناسایی شدند و باتوجه به شایعاتی که این افراد در سال های گذشته نیز علیه گروه ایران هک منتشر کرده بودند، وبسایت سرکرده ی این افراد آقای امیر موسوی با نام مستعار IrIsT  به دلیل حرف های کذب و اطلاع رسانی های دروغ و پخش شایعات، دوباره پس از سه بار توسط گروه ایران هک، هک شد :



    با این حال همانطور که در بالا اشاره شد گروه ایران هک قصد پرداختن به حاشیه ها و افرادی که روزگارشان را با حرف ها و ادعاهای پوچ میگذرانند را ندارد و تحت تأثیر جنگ های روانی که توسط افرادی که در عمل، توانایی انجام کاری را ندارند قرار نخواهد گرفت و پرونده این افراد برای ما برای همیشه بسته شد.

    امیدواریم که بتوانیم با این شروع جدید، خدماتی مفید به هموطنان عزیزمان ارائه دهیم و روزگار خوشی را با یکدیگر سپری کنیم.

    موفق و پیروز باشید
    تیم مدیریت گروه امنیتی ایران هک[/align][/align]
     
    [align=center]مشاجره، نادانی انسان را آشکار می کند و چیزی به مطلب حق او نمی افزاید. امام علی (ع)

    همانا ارزشمند ترين بی نيازی عقل، بزرگ ترين فقر بی خردی، ترسناك ترين تنهايی خود پسندی و گرامی ترين ارزش خانوادگی، اخلاق نيكوست. امام علی (ع)[/align]
     

  • #2
    جات خالیه اینجا حاجی!
    {قضاوت از خصوصی ترین و زلالترینِ حق هاست که با کوچکترین تردید به بهتانی کثیف بدل می شود.}

    نظر

    صبر کنید ..
    X