SpareNet Servers Advertising & Link Exchange

اطلاعیه

بستن
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

رتبه بندی کاربران انجمن

بستن
این تاپیک مهم می باشد .
X
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
نوشته‌های جدید

  • رتبه بندی کاربران انجمن

    Users :

    این دسته مربوط به کاربران تازه وارد میباشد - کاربران تازه وارد با دادن پست و کسب امتیاز میتوانند به مراحل بالاتر بروند و ترفیع بگیرند . و در حالت عادی نمیتوانند از امکانات کامل انجمن استفاده نمایند ، این بخش به دلیل تجربه های مدیران از آموزش به افرادی که بعدا بر ضد تیم فعالیت داشتند محدودیت بالایی دارد . و افراد در این گروه محک زده میشوند تا زمانی که مورد تایید قرار نگیرند به گروه دیگر انتقال داده نمیشوند .

    Active Users

    این دسته مربوط به کاربران فعال میباشد ، کاربران فعال پست هایی بیش از 200 پست داده اند و از لحاظ دانش فنی از دسته کاربران تازه وارد فنی تر و آگاه تر میباشند برای ترفیح باید کسب امتیاز بیشتری بکنند .

    Programmers

    کاربران این دسته برنامه نویسان میباشند ، که به زبان های برنامه نویسی و نحوه طراحی الگوریتم یک برنامه آگاهی دارند . همچنین در مورد علوم کرک نرم افزار ها یا مهندسی معکوس هم فعالیت مینماید ، هدف اصلی طراحی نرم افزار های امنیتی و تشریح دیگر نرم افزار ها میباشد .

    Translation Team

    تیم ترجمه و گرد آوری مقالات مرتبط با فناوری اطلاعات ، این افراد وظیفه تحقیقات در مورد موضوعات و جمع آوری منابع به زبان های مختلف و ترجمه به فارسی را دارند ، همچنین ایجاد مقالات آموزشی از دیگر فعالیت های این گروه میباشد .

    Research & Exploiting Team

    کاربران این دسته مربوط به گروه تحقیقات و شناسایی اکسپلویت می باشد ، وظیفه این افراد شناسایی آسیب پذیری ، تحقیقات برای روش های بای پس و طراحی ابزار جهت سهولت در انجام پروژه ها میباشد .

    Glory Users

    کاربران این دسته اعضای افتخاری ما میباشند ، اعضای قدیمی ، مدیر تیم های امنیتی همکار ، مدیران بازنشته و افرادی که برای ما قابل احترام میباشند .

    IRH Friends

    این دسته مربوط به افرادی میباشد که فعالیت های زیر زمینی دارند و با تیم ما همکاری دارند ، افراد این دسته دوستان ما میباشند و برای ما قابل احترام میباشند .

    Moderator

    افراد این دسته ترفیع گرفتگان دسته Active users میباشند در صورتی که صلاحیت مدیریت داشته باشند به این دسته ارتقا پیدا میکنند و این صلاحیت بسته به نوع فعالیت ، مطالب ، آموزش ها ، امتیاز ها و همچنین اخلاق فرد در برخورد با کاربران میباشد .
    این دسته به بخش خصوصی دسترسی دارد .

    Super Moderator

    این دسته مخصوص مدیران ارشد میباشد ، افراد این دسته از دانش فنی بالایی برخوردار میباشند ، و وظیفه هدایت سایر کاربران در زمینه آموزش و ... را دارند ، این مدیران ترفیع گرفتگان دسته Moderator میباشند که فعالیت های مفید با تیم داشته اند و به آنها اعتماد داریم ، صلاحیت ورود به این دسته توسط اعضا و سایر مدیران مشخصی میشود .
    این دسته به بخش خصوصی دسترسی دارد .

    Administrator

    دسته مدیران کل انجمن ، این دسته شامل مدیریت کل میباشد .
    این دسته به بخش خصوصی دسترسی دارد .
    7
    خیر
    0%
    0
    تا حدودی
    0%
    0
    بله
    42.86%
    3
    عالی میباشد
    57.14%
    4
    [align=center][/align]

  • #2
    این بخش و قوانین ترفیع کاربرها بزودی آپدیت خواهد شد.
    {قضاوت از خصوصی ترین و زلالترینِ حق هاست که با کوچکترین تردید به بهتانی کثیف بدل می شود.}

    نظر

    صبر کنید ..
    X