SpareNet Servers Advertising & Link Exchange

اطلاعیه

بستن
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

اضافه شدن تم ویندوز به آخرین نسخه کالی لینوکس

بستن
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
نوشته‌های جدید

  • اضافه شدن تم ویندوز به آخرین نسخه کالی لینوکس

    اضافه شدن تم ویندوز به آخرین نسخه سیستم‌عامل کالی لینوکس


    Offensive Security امروز نسخه جدید و نهایی Kali Linux را برای سال 2019 منتشر کرد که شامل یک تم ویژه برای تبدیل محیط دسکتاپ Xfce به یک دسکتاپ شبیه به ویندوز است.

    این ویژگی با نام "Kali Undercover" برای کسانی طراحی شده است که در مکان‌های عمومی یا محیط‌های اداری کار می‌کنند و نمی‌خواهند دیگران بدانند که در حال کار بر روی Kali Linux هستند.

    همانطور که در تصویر زیر می‌بینید به سادگی فعال کردن "Kali Undercover Mode" بلافاصله تم Kali dragon شما را به نسخه سیستم‌عامل ویندوز تبدیل می‌کند.
    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: kali6.JPG
مشاهده: 397
حجم: 71.0 کیلو بایت



    علاوه بر Kali Undercover ، آخرین نسخه Kali Linux 2019.4، با پشتیبانی از هسته لینوکس 5.3.9 اکنون شامل برخی از به روزرسانی‌های جالب و جدید است، از جمله:

    Xfce Desktop: یک محیط دسکتاپ سبک پیش‌فرض جدید با هدف بهبود عملکرد و تجربه کاربر.

    پشتیبانی از PowerShell: این امکان را به شما می‌دهد تا اسکریپت‌های PowerShell را مستقیماً در کالی اجرا کنید.

    Kali NetHunter KeX: به شما امکان می‌دهد تا دستگاه Android خود را به همراه صفحه کلید و ماوس بلوتوث به یک خروجی HDMI وصل کنید و یک میز کار کامل Kali را در تلفن هوشمند خود بدست آورید.

    تم جدید GTK3: یک تم دسکتاپ جدید برای دسکتاپ‌های Xfce و GNOME.

    مستندات كالی: انتقال اسناد كالی به "/ Docs /" كه اكنون بصورت Git طراحی شده است تا در آنجا هر كس بتواند برای مستندات عمومی مشاركت كند.

    BTRFS در هنگام نصب:

    پشتیبانی از تنظیم BTRFS به عنوان سیستم فایل ریشه‌ای شما به شما امکان می‌دهد بعد از به روزرسانی‌ها rollbackهای سیستم فایل را انجام دهید.

    همچنین Offline Security ARM images به جدیدترین نسخه 2019.4 به روز شده است که از کارت‌های SD 8 GB در ARM پشتیبانی می‌کند.

    شما می توانید آخرین نسخه Kali Linux 2019.4 را از وب سایت رسمی آن یا از تورنت بارگیری کنید. اگر قبلاً Kali را نصب و اجرا کرده‌اید، می‌توانید با اجرای دستور زیر به سادگی آن را به جدیدترین نسخه Kali ارتقا دهید:
    کد:
     
    apt update && apt -y full-upgrade

    فایل های پیوست شده

  • #2

    نظر

    صبر کنید ..
    X