SpareNet Servers Advertising & Link Exchange

اطلاعیه

بستن
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

تاپیک جامع هک اینستاگرام ( Instagram ) و چطور از اکانت خود محافظت کنیم

بستن
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
نوشته‌های جدید

  • تاپیک جامع هک اینستاگرام ( Instagram ) و چطور از اکانت خود محافظت کنیم

    بخش اول) هکرها چگونه به اکانت اینستاگرام ما نفوذ میکنند

    1) گوشی آلوده به بدافزار، بی توجهی و نصب نرم افزارهای آلوده APK باعث میشود که گوشی شما در اختیار هکر قرار بگیرد و نه تنها اینستاگرام شما بلکه کلیه اشتراک‌ها و فعالیتهای شما روی گوشی تحت کنترل هکر است .. پس قدم اول اطمینان از پاک بودن گوشی از هرگونه بدافزار و تروجان

    2) دقت در بازکردن پیام‌هایی که از طرف اینستاگرام ارسال میشود .. اینستاگرام هیچ وقت با شما تماس نمیگیرد و تا نخواهید لینکی برای شما ارسال نمیکند .. این روش جدیدی است که متاسفانه خیلی ها فریب آنرا میخورند و بدون توجه به آدرس فرستنده و لینک داخل ایمیل روی لینک کلیک کرده و رمز خود را از طریق صفحه فیشینگی که هکر ساخته وارد میکنند بی خبر از آنکه آن لینکی که باز کردند مربوط به اینستاگرام نیست ..
    مثال ) ایمیلی از اینستاگرام دریافت میکنید که صفحه شما مورد حمله قرار گرفته و اگر مجددا از طریق لینکی که برای شما ارسال شده رمز خود را عوض نکنید صفحه شما بسته خواهد شد .. کاربر بعد از کلیک بر روی لینک، بدون توجه به آدرس سایت نام کاربری و رمز خود را وارد میکند و هکر نیز در کمین نشسته که با مشخصات شما لاگین کند، صفحه‌های فیک پیشرفته‌ای نیز ساخته شده‌اند که رمز دو مرحله‌ای را نیز از قربانی سوال میکنند.
    نتیجه گیری ) حتما آدرس لینکی را که باز میکنید چک کنید و مطمئن شوید که instagram.com است نه آدرس دیگری


    3) محافظت از مدارک شخصی ( نظیر کارت شناسایی ، پاسپورت ) .. روش دیگر مورد استفاده افراد سودجو استفاده از جعل اسناد و مهندسی اجتماعی است ، در این روش هکر با تماس با اینستاگرام ادعا میکند صاحب اصلی پیج شماست و اکانتش هک شده و با ارائه مدارک شناسایی شما صفحه را به ایمیل جدید بازگردانی میکند .. معمولا در بازیابی اکانت به این روش اینستاگرام از شما میخواهد تا کاغذی به دست گرفته و شماره‌‌ای را که برای شما فرستاده شده است را روی کاغذ نوشته و از خودتان عکس بگیرید .. پشتیبانی اینستاگرام با مقایسه تصویر شما ( تصویر جعلی فوتوشاپ شده شما با کاغذ و شماره مخصوص ) با عکس های موجود روی پروفایل شما به اشتباه تشخیص میدهد که این خود شما هستید که رمز خود را فراموش کرده‌‍اید و اکانت شما را دو دستی تقدیم هکر میکند ... پس از به اشتراک گذاشتن تصاویر مدارک شناسایی خود به دیگران اجتناب کنید !


    بخش دوم) نحوه محافظت از اکانت اینستاگرام
    1) متصل کردن اشتراک اینستاگرام به اکانت فیس بوک
    2) استفاده از Two Step Verification یا رمز دو مرحله‌ای


    ادامه دارد ...

  • #2
    هکرهای ایرانی چطور صفحات اینستاگرامی را حذف میکنند ؟

    روش بسیار رایج ارسال گزارشات کاذب و دروغ علیه یک صفحه به صورت گروهی می‌باشد که در این روش هکر با در دست داشتن تعداد بسیار زیاد اکانت جعلی و به صورت سیستماتیک صفحه را به اصطلاح Report میکند و چون این گزارشات توسط انسان چک میشوند اوپراتور اینستاگرام با دریافت این تعداد بالا گزارش علیه یک پیج و بدون بررسی بیشتر صفحه را مسدود میکند که بازیابی کردن آن کار بسیار مشکلی است و تنها از طریق تماس مستقیم با اینستاگرام و شرح ماجرا ( به زبان انگلیسی ) میتوان پیج را بازگردانی کرد ..

    نظر

    صبر کنید ..
    X