SpareNet Servers Advertising & Link Exchange

اطلاعیه

بستن
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

نیم نگاهی به Webalizer

بستن
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
نوشته‌های جدید

  • نیم نگاهی به Webalizer

    The Webalizer is web log analysis software, which generates web pages of analysis, from access and usage logs. It is one of the most commonly used web server administration tools. It was initiated by Bradford L. Barrett in 1997. Statistics commonly reported by Webalizer include hits, visits, referrers, the visitors' countries, and the amount of data downloaded. These statistics can be viewed graphically and presented by different time frames, such as by day, hour, or month

    همانطور که در توضیحات مشاهده میکنید Webalizer یک سیستم برای ذخیره سازی لاگ های سایت هست و در بیشتر تارگت ها سطح دسترسی جهت خواندن آنها باز میباشد . برخی مواقع تارگت ها قابل بای پس نیست و شما میخواهید از یک طریقی به لاگهای دسترسی به لینک ها و فایل ها و فولدر های هدف آگاه شوید شاید یه راه نفوذ برایتان محیا شود . و یک گزارش تکمیلی آماده از دسترسی ها به سایر قسمت های سایت در بازه های زمانی مختلف دارید .
    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید  نام: Web.png مشاهده: 0 حجم: 62.7 کیلو بایت


    تارگت های زیادی بوده که به دلیل امنیت بالای سرور و اپلیکیشن دسترسی به ان غیر ممکن بوده اما همین قسمت باعث شده غیر ممکن ها ممکن شود نحوه خواندن لاگها در تارگت ها بصورت زیر است :

    کد:
    /home/user/tmp
    /home/user/tmp/webalizer/
    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید  نام: 3.png مشاهده: 0 حجم: 59.2 کیلو بایت

    شما به گزینه های متععدی در فایلهای لاگ دسترسی دارید که از مهمترین آنها میتوان به urls اشاره کرد که آخرین لینک های باز شده سایت را بطور دقیق به شما گزارش میدهد .
    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید  نام: Untitled.png مشاهده: 0 حجم: 36.5 کیلو بایت

    در هنگام دسترسی گرفتن به یک وبسایت از طریق سرور در صورتی که تارگت از امنیت مطلوبی برخوردار بود حتما این قسمت را بررسی کنید .
    -----------------------------SAFE MASTER---------------------------
    تاپیک هکر های تازه وارد
صبر کنید ..
X