SpareNet Servers Advertising & Link Exchange

اطلاعیه

بستن
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

تست نفوذپذیری با استفاده از Raspberry Pi

بستن
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
نوشته‌های جدید

  • تست نفوذپذیری با استفاده از Raspberry Pi

    درود و سلام...

    در این پست، مقاله ای را تحت عنوان " تست نفوذپذیری با استفاده از Raspberry Pi " را برای دانلود و مطالعهء شما عزیزان قرار داده ایم.




    برای دانلود این مقاله که در 208 صفحه تنظیم گردیده است، برروی لینک زیر کلیک نماید:


    http://up.iranhack.com/uploads/mmp7ncynhupcyi2ki29n.pdf


    ************************************************** ***************

    لازم میدانم کمی در مورد Raspberry Pi، توضیحاتی را ارائه نمایم.






    Raspberry Piرزبری پای (به انگلیسی: Raspberry Pi) رایانه‌ای کوچک (در اندازه یک کارت اعتباری) است که بنیاد رزبری پای آن را ساخته است تا آموزش علوم رایانه را در مدرسه‌ها تشویق کند. دو مدل از این رایانه ساخته شده که قیمت‌شان ۲۵ و ۳۵ دلار امریکا (به علاوهٔ مالیات محلی) است.

    مشخصات فنی

    سرعت پردازنده اصلی این مینی کامپیوتر ۷۰۰ مگاهرتز است که در حالت توربو تا ۱ گیگاهرتز نیز قابل افزایش است. حافظه این رایانه در نسخه های ۲۵۶ مگابایتی و ۵۱۲ مگابایتی و یک گیگا بایتی عرضه شده است. این رایانه دارای دیسک سخت نیست ولی به کمک حافظه SD، خود را راه اندازی می‌کند.
    این رایانه قادر است با سیستم عاملهای مختلفی راه اندازی شود. سیستم عامل اولیه‌ای که با آن عرضه شد لینوکس نسخه دبیان بود ولی نسخه‌هایی از اندروید نیز برای آن تهیه شده است.
    پس از رونمایی از رزبری پای 2 ، مایکروسافت مدعی شد که نسخه ای از ویندوز 10 را برای رزبری پای 2 بهینه کرده و به صورت رایگان منتشر خواهد کرد.بدین ترتیب رز بری پای 2 همراه با ویندوز 10 تنها 35 دلار قیمت خواهد داشت. این رایانه با کمک یک کابل میکرو یواس‌بی تغذیه می‌شود.
    رزبری پای قادر است به کمک یک کابل تصویر ویدئو و یک درگاه سوزنی، خروجی صدا و تصویر داشته و یا با کابل اچ دی ام آی(HDMI)، خروجی تصویری با دقت ویدیوی اچ‌دی(HD) و صدایی استریو داشته باشد. دو درگاه یو اس بی(USB) نیز برای آن در نظر گرفته شده است که می‌توان از آن برای ارتباطات مختلف استفاده کرد. از خروجی‌های یو اس پی برای صفحه کلید، ماوس، شبکه بی سیم و کلیه دستگاههای مورد استفاده از درگاه فوق بهره برده می‌شود. به کمک هاب یو اس بی می‌توان از پورتهای بیشتری استفاده کرد.
    نسخه B این رایانه یک خروجی شبکه نیز دارد که به کمک آن می‌توان به شبکه‌های محلی و یا اینترنت متصل شد. از خروجی اچ دی ام آی برای صدا، تصویر و کنترل آن باهم می‌توان بهره جست. بدین ترتیب با کمک فقط یک نمایشگر لمسی قادر است تبدیل به یک تبلت شود.

    کاربردها

    این یک رایانه بسیار کوچک و ارزان با تمام قابلیتهای یک رایانه واقعی است که می‌توان از آن در سیستمهای روباتیک، اتوماسیون، اتصال به اینترنت و... استفاده کرد. کاربردهای پژوهشی و علمی این رایانه در مجله‌ای تخصصی که وابسته به بنیاد رزبری پای است به صورت ماهیانه طرح می‌شود.


    مشخصات

    مشخصات فنی رسپبری پای ۲ مدل B عبارتند از:
    • برد مجتمع: Broadcom BCM2836
    • پردازنده: ARM Cortex A7، چهار هسته ای و ۹۰۰ مگاهرتزی
    • پردازشگر گرافیکی: Broadcom VideoCore IV با توان پردازشی ۲۵۰ مگاهرتز
    • حافظه ی رم: ۱ گیگابایت (بخشی از این حافظه با پردازشگر گرافیکی به اشتراک گذاشته شده است)
    • تعداد پورت های USB: چهار عدد• ورودی ویدئو: کانکتور MIPI از نوع ۱۵ پین
    • خروجی ویدئو: HDMI و composite video (PAL and NTSC) و جک هدفون ۳.۵ میلی متری
    • خروجی صدا: آنالوگ از طریق جک ۳.۵ میلی متری و دیجیتال از طریق پورتHDMI
    • فضای ذخیره سازی: از طریق درگاه و کارت حافظه میکرو SD

     

     

     
    [align=center]

    [/align]
صبر کنید ..
X