SpareNet Servers Advertising & Link Exchange

اطلاعیه

بستن
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

New WiFi Vulnerability Affects All Apple iPhones

بستن
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
نوشته‌های جدید

  • New WiFi Vulnerability Affects All Apple iPhones

    این آسیب پذیری گزارش شده توسط BleepingComputer میباشد ، نقص قابل توجهی در WiFi آیفون ها پیدا شده است و میلیون ها دستگاه در سراسر جهان را در معرض بهره برداری قرار می دهد. علاوه بر این ، پس از فعال شدن ، آیفون ها دیگر قادر به اتصال به هیچ شبکه بی سیم نیستند.

    این نقص به طور تصادفی توسط مهندس معکوس کارل شو بعد از تلاش برای اتصال آیفون به WiFi شخصی خود که از SSID "٪ p٪ s٪ s٪ s٪ s٪ n" استفاده می کند ، کشف شد. آیفون از اتصال خودداری کرد و سپس WiFi آن را غیرفعال کرد. Schou در توییتر خود نوشت: "نه راه اندازی مجدد سیستم و نه تغییر SSID آن را برطرف نمی کند." در عوض ، آیفون درگیر حلقه ای شد ، همانطور که در ضبط صفحه زیر مشاهده می شود.

    iPhone Schou استفاده شده دارای سیستم عامل iOS 14.4.2 بود اما BleepingComputer تأیید کرد که بر روی آیفونهایی که آخرین نسخه iOS 14.6 را اجرا می کنند نیز تأثیر می گذارد. iPad ها آزمایش نشده اند اما من انتظار دارم که آنها نیز آسیب پذیر باشند. دستگاه های Android تحت تأثیر قرار نمی گیرند.

    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: 345.png
مشاهده: 308
حجم: 32.0 کیلو بایت
    خب چه خبر است؟ طبق تحقیق توسط وبلاگ امنیتی CodeColorist ، این نقص یک اشکال رشته ای در قالب است که در آن برخی از شخصیت ها می توانند توسط یک سیستم عامل اشتباه خوانده شوند تا به جای اینکه فقط یک نام باشند ، دستورات باشند (در این حالت "٪") این باعث سو عملکرد دستگاه ها می شود ، چیزی که هکرها می توانند از آن برای سو استفاده از دستگاه ها استفاده کنند یا فقط آسیب های مخربی وارد کنند. این اشکال مشابه نقص پیامکی است که در اواخر سال گذشته باعث مشکلات گسترده پیام رسانی در آیفون ها شد.

    در حال حاضر ، تنها راه حل کوتاه مدت است. کاربران مبتلا باید تنظیمات شبکه آیفون خود را (تنظیمات> عمومی> بازنشانی> بازنشانی تنظیمات شبکه) را بازنشانی کنند ، این کار تمام گذرواژه های WiFi شما را پاک می کند. همچنین رفع دائمی نیست. هر زمان که دستگاه شما تحت تأثیر قرار گرفت ، مجبورید این کار را دوباره انجام دهید.

    انتظار دارم اپل برای رفع این مشکل یک به روزرسانی اضطراری iOS منتشر کند (احتمالاً iOS 14.6.1 و همچنین به روزرسانی iOS 12 برای آیفون های قدیمی).

    فاجعه ای دیگر از سوی ios برای کاربران iphone
    -----------------------------SAFE MASTER---------------------------
    تاپیک هکر های تازه وارد
صبر کنید ..
X