SpareNet Servers Advertising & Link Exchange

اطلاعیه

بستن
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

هکر توییتر به دلیل کلاهبرداری 120000 دلاری به 5 سال زندان محکوم شد

بستن
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
نوشته‌های جدید

  • هکر توییتر به دلیل کلاهبرداری 120000 دلاری به 5 سال زندان محکوم شد

    یک شهروند بریتانیایی که در هک گسترده توییتر در جولای 2020 شرکت کرده بود، در ایالات متحده به پنج سال زندان محکوم شد.

    جوزف جیمز اوکانر (با نام مستعار PlugwalkJoe)، 24 ساله، روز جمعه در منطقه جنوبی نیویورک، کمی بیش از یک ماه پس از اعتراف به جرمش به طرح های جنایی، این حکم صادر شد. او در ژوئیه 2021 در اسپانیا دستگیر شد.

    نقض بدنام توییتر به متهم و همدستانش اجازه داد تا به ابزارهای پشتیبان مورد استفاده توییتر دسترسی غیرمجاز داشته باشند و از آنها برای ربودن 130 حساب محبوب برای انجام یک کلاهبرداری رمزنگاری که حدود 120000 دلار سود غیرقانونی به همراه داشت، سوء استفاده کنند.

    وزارت دادگستری ایالات متحده (DoJ) گفت: «در موارد دیگر، توطئه‌گران دسترسی به حساب‌های توییتر را به دیگران فروختند». اوکانر در رابطه با خرید دسترسی غیرمجاز به انواع حساب‌های توییتر، از جمله حساب‌های مرتبط با شخصیت‌های عمومی در سراسر جهان، با دیگران ارتباط برقرار کرد.

    متهم همچنین متهم به سازمان‌دهی حملات تعویض سیم‌کارت برای به دست گرفتن کنترل حساب‌های اسنپ‌چت و TikTok کاربران شده است و در یک مورد، حتی یک شرکت ارز دیجیتال مستقر در نیویورک را برای سرقت رمزارز به ارزش تقریبی ۷۹۴۰۰۰ دلار در آن زمان هدف قرار داده است.

    وزارت دادگستری گفت: «پس از سرقت و کلاهبرداری از ارز رمزنگاری شده سرقت شده، اوکانر و توطئه‌گرانش آن را از طریق ده‌ها نقل و انتقال و تراکنش شستشو داده و با استفاده از خدمات صرافی ارزهای دیجیتال، بخشی از آن را با بیت‌کوین مبادله کردند».

    در نهایت، بخشی از ارز رمزنگاری شده به سرقت رفته به یک حساب صرافی ارز دیجیتال که توسط اوکانر کنترل می‌شود، واریز شد.

    همچنین در فهرست جرایم مرتکب شده توسط اوکانر، تعقیب سایبری دو قربانی، از جمله یک کودک خردسال در ژوئن و ژوئیه 2020 با ادعای دروغین مبنی بر اینکه این فرد در تلاش برای تحریک پاسخ مجریان قانون، تهدید به شلیک به افراد کرده است، قرار دارد.
صبر کنید ..
X