SpareNet Servers Advertising & Link Exchange

اطلاعیه

بستن
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

برنامه Fake THREADS به جایگاه شماره 1 فروشگاه اپل در اروپا صعود کرد

بستن
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
نوشته‌های جدید

  • برنامه Fake THREADS به جایگاه شماره 1 فروشگاه اپل در اروپا صعود کرد

    به دلیل نگرانی‌های مربوط به حفظ حریم خصوصی، متا هنوز اپلیکیشن Threads را در کشورهای اتحادیه اروپا منتشر نکرده است، و این باعث ایجاد فرصتی برای مجرمان برای آپلود نسخه‌های جعلی این برنامه شده است.

    در توسعه اخیر، اپل نسخه جعلی اپلیکیشن محبوب Threads را از اپ استور خود در اروپا حذف کرده است. این برنامه جعلی که توسط SocialKit LTD توسعه داده شده است، در نمودارهای پردانلودترین برنامه ها به سرعت بالا رفته بود. با این حال، به لطف کار مجدانه شرکت امنیت سایبری و توسعه دهنده iOS Mysk، برنامه تقلبی فاش و حذف شده است و حساب توسعه دهنده به حالت تعلیق درآمده است.

    از جمله برنامه های ایجاد شده توسط SocialKit LTD که حذف شده اند عبارتند از ChatGP، SelfMe: Selfie AI Face Editor، و Remove Background Eraser، و غیره. اپلیکیشن fakeThreads به ویژه در آلمان، هلند و سوئیس، جایی که مقام اول را در رده بندی اپ استور به خود اختصاص داده بود، محبوبیت قابل توجهی به دست آورده بود.

    برنامه اصلی Threads که توسط متا به عنوان رقیب توییتر راه اندازی شد، از زمان انتشارش در اوایل این ماه بیش از 100 میلیون بار در سراسر جهان دانلود شده است. با این حال، این برنامه به دلیل قوانین سختگیرانه حفظ حریم خصوصی اتحادیه اروپا هنوز در دسترس نیست.​

    بر اساس یک گزارش، این غیبت فرصتی را برای مجرمان سایبری ایجاد کرده است تا با تولید برنامه های تقلبی و به کارگیری بیش از 700 نام دامنه جعلی در یک روز، از تقاضا سرمایه گذاری کنند.

    Mysk در توییتی آمار نگران‌کننده‌ای در مورد عدم حضور این اپلیکیشن واقعی در بازار اروپا را برجسته کرد. آنها اظهار داشتند: «از نظر آماری، دقیقاً 0 درصد از کاربران iOS که به دنبال Threads در اتحادیه اروپا هستند، برنامه مناسب را دانلود کرده‌اند. اگر امکان بارگذاری جانبی برنامه وجود داشت، درصد کاربران اتحادیه اروپا که برنامه مناسب را دانلود می‌کردند، مطمئناً بیشتر از 0٪ بود.

    Veriti، تحلیلگر امنیت سایبری، به کاربران، به ویژه آنهایی که در اروپا هستند، هشدار می دهد که هنگام دانلود نسخه های حذفی Threads احتیاط کنند، زیرا آنها اغلب به عنوان مجرای بدافزار یا حملات فیشینگ عمل می کنند. بسیار مهم است که برنامه را از منابع قابل اعتماد تهیه کنید و همیشه سعی و کوشش لازم را انجام دهید.

    در حالی که برنامه تقلبی Threads از اپ استور اروپایی حذف شده است، برنامه های جعلی مشابه در سایر پلتفرم ها نیز شناسایی شده است. قبل از راه‌اندازی رسمی Threads اینستاگرام در 6 جولای، چندین برنامه جعل هویت در فروشگاه Google Play در گردش بودند که باعث شد Google در نهایت آنها را حذف کند.​
صبر کنید ..
X