SpareNet Servers Advertising & Link Exchange

اطلاعیه

بستن
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

ناتو در حال تحقیق درباره سرقت اطلاعات ادعایی توسط هکرهای SiegedSec است

بستن
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
نوشته‌های جدید

  • ناتو در حال تحقیق درباره سرقت اطلاعات ادعایی توسط هکرهای SiegedSec است

    ناتو تأیید کرده است که تیم فناوری اطلاعات آن در حال بررسی ادعاها درباره هک ادعایی سرقت داده در پورتال همکاری جوامع مورد علاقه (COI) توسط یک گروه هکری به نام SiegedSec است.

    پورتال همکاری COI (dnbl.ncia.nato.int) محیط اشتراک اطلاعات و همکاری طبقه بندی نشده ائتلاف نظامی است که به حمایت از سازمان های ناتو و کشورهای عضو اختصاص دارد.

    دیروز، گروه هکر SiegedSec آنچه را که به ادعای آنها صدها سند دزدیده شده از پورتال همکاری COI است در تلگرام منتشر کرد.

    شرکت امنیت سایبری CloudSEK داده های لو رفته را تجزیه و تحلیل کرد و دریافت که شامل 845 مگابایت فایل، 8000 ردیف اطلاعات حساس مربوط به کاربر، اسناد طبقه بندی نشده و جزئیات دسترسی به حساب کاربری است.

    جزئیات یافت شده در داده های فاش شده عبارتند از:

    نام و نام خانوادگی
    شرکت/واحد
    گروه کاری
    عنوان شغلی
    شناسه ایمیل کسب و کار
    آدرس محل سکونت
    عکس
    تجزیه و تحلیل CloudSEK نشان می دهد که درز اطلاعات، در صورت تایید، بر 31 کشور عضو ائتلاف ناتو تأثیر می گذارد.

    در پاسخ به درخواست برای اظهار نظر در مورد صحت اطلاعات فاش شده، یک مقام ناتو به BleepingComputer گفت که آنها در حال بررسی این ادعا هستند.

    یکی از سخنگویان ناتو به BleepingComputer گفت: «کارشناسان سایبری ناتو فعالانه در حال بررسی ادعاهای اخیر مرتبط با پورتال همکاری با جوامع مورد علاقه هستند.

    ما روزانه با فعالیت‌های مخرب سایبری روبرو هستیم و ناتو و متحدان به این واقعیت پاسخ می‌دهند، از جمله با تقویت توانایی ما برای شناسایی، پیشگیری و واکنش به چنین فعالیت‌هایی.»

    SiegedSec که در ابتدای سال ادعای نقض در شرکت نرم افزاری Atlassian کرد و هزاران سوابق کارمند، آدرس ایمیل، شماره تلفن، نام و موارد دیگر را فاش کرد، به نظر نمی رسد انگیزه مالی داشته باشد.

    در عوض، بازیگران تهدید بیشتر شبیه هکریست ها هستند، که به نظر می رسد بیشتر علاقه مند به افشای اطلاعات دزدیده شده و استفاده از هرج و مرج ایجاد شده برای بیان یک بیانیه، یا به قول خودشان، صرفا برای سرگرمی هستند.

    SiegedSec با اشاره به ادعای هک پورتال COI می گوید که این حمله در اعتراض به حملات کشورهای عضو ناتو به حقوق بشر است.

    مایلیم تاکید کنیم که این حمله به ناتو ربطی به جنگ بین روسیه و اوکراین ندارد، این انتقام‌جویی از کشورهای ناتو به دلیل حملات آنها به حقوق بشر است (- همچنین، فاش کردن اسناد جالب است ^w&^ SiegedSec به کانال تلگرام خود نوشت.​
صبر کنید ..
X