SpareNet Servers Advertising & Link Exchange

اطلاعیه

بستن
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

آفسِکانف ۲۰۱۹ - سومین کنفرانس دستاوردهای نوین نفوذ و امنیت سایبری در ایران

بستن
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
نوشته‌های جدید

  • آفسِکانف ۲۰۱۹ - سومین کنفرانس دستاوردهای نوین نفوذ و امنیت سایبری در ایران

    سومین کنفرانس دستاوردهای نوین امنیت سایبری در ایران ۱۶ اسفند۱۳۹۷ از ساعت ۹ تا ۱۹:۳۰ با حمایت افتای ریاست جمهوری، سازمان فناوری اطلاعات، دیجی‌کالا و دانشگاه شهیدبهشتی در سالن همایش‌های بین‌المللی این دانشگاه برگزار می‌شود.
    کنفرانس آفسک به آخرین پیشرفت‌ها و تحقیقات تکنولوژیکی سایبری در حوزه‌هایی همچون امنیت در هوش مصنوعی، امنیت بسترهای اینترنت اشیاء، امنیت فناوری‌های شهر هوشمند، امنیت زیرساخت‌ها، امنیت پلتفرم‌های وب و باینری، راهبری مراکز عملیات امنیت، رمزنگاری کاربردی و… می‌پردازد. تفاوت این کنفرانس با سایر همایش‌ها و گردهمایی‌های مرتبط‌با امنیت سایبری در ایران، در رویکرد بدیع ارائه‌ها و متخصصان حاضر در کنفرانس است. این مجموعه با نگرشی کاربردی و فنی موضوعات یادشده را برای مخاطبان به مرحله اجرا درمی‌آورد تا بتواند یاری‌دهنده‌ی شکوفایی ظرفیت‌ها و استعدادهای آن‌ها درزمینه‌ی نفوذ و امنیت سایبری باشد.

    در این کنفرانس، از متخصصان برجسته‌ی ایرانی دعوت شده تا دستاوردهایشان را ارائه دهند و درزمینه‌ی موضوعات روز امنیت سایبری و حوزه‌های مرتبط‌با آن سخنرانی کنند. امید است تداوم برگزاری کنفرانس آفسک و یافته‌های آن هم‌گام با سطوح کیفی جهانی، بستری برای ارتقای جایگاه ایران در حوزه‌ی امنیت سایبری در دنیا فراهم کند.

    محورهای این کنفرانس که در طول برنامه در قالب سخنرانی‌های مختلف به آن‌ها پرداخته خواهد شد، عبارت‌اند از: نگاهی به حملات APT در ایران، نسل جدید حملات به زیرساخت‌های ایران، حملات و تهدیدات روی بسترهای ابری در ایران و راهکارهای پیشگیرانه برای مقابله با تهدیدات سایبری و شکار تهدیدات. تاریخ و نحوه‌ی ثبت‌نام در کنفرانس‌ آفسک


    سومین کنفرانس دستاوردهای نوین امنیت سایبری در ایران ۱۶اسفند۱۳۹۷ از ساعت ۹ تا ۱۹:۳۰ با حمایت افتای ریاست جمهوری، سازمان فناوری اطلاعات، دیجی‌کالا و دانشگاه شهیدبهشتی در سالن همایش‌های بین‌المللی این دانشگاه برگزار می‌شود. گفتنی است شرکت در این کنفرانس برای عموم آزاد است. لینک ثبت‌نام در کنفرانس: https://www.offsecresearch.com/conf

    ارائه‌دهندگان در کنفرانس آفسک


    در این کنفرانس از متخصصان برجسته ایرانی دعوت شده است تا به ارائه دستاوردها و سخنرانی در زمینه موضوعات روز امنیت سایبری و حوزه‌های مرتبط با آن بپردازند. امید است تداوم برگزاری کنفرانس آفسک و یافته‌های آن همگام با سطوح کیفی جهانی، بستری جهت ارتقاء جایگاه ایران در زمینه امنیت سایبری در دنیا فراهم کند.

    محورهای این کنفرانس عبارتند از نگاهی به حملات APT در ایران، نسل جدید حملات به زیرساخت‌های ایران، حملات و تهدیدات روی بسترهای ابری در ایران و راهکارهای پیشگیرانه برای مقابله با تهدیدات سایبری و شکار تهدیدات که در طول برنامه در قالب سخنرانی‌های مختلف به آنها پرداخته خواهد شد.

    شرکت در این کنفرانس برای عموم آزاد است.
صبر کنید ..
X