SpareNet Servers Advertising & Link Exchange

اطلاعیه

بستن
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

کندی تلگرام اینبار بدلیل سرقت 200 گیگابایت ترافیک شبکه

بستن
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
نوشته‌های جدید

  • کندی تلگرام اینبار بدلیل سرقت 200 گیگابایت ترافیک شبکه

    [align=right]

    پس از به گل نشستن سرورهای تلگرام و اختلال وسیع آن در آسیا، این شبکهء پیام رسان از وقوع حمله ای خبر داد که 200گیگ بر ثانیه از ترافیک آن را خورده است.
    شبکه پام رسان موبایلی تلگرام هفتهء گذشته با حملات سایبری غیر فعالی (Passive) در منطقهء آسیا مواجه شد که اختلالات آن دامن کاربران ایرانی را نیز طی واپسین روزهای هفتهء گذشته گرفت. بسیاری از کاربران این شبکه هنگام اتصال به سرورها با هشدار عدم امکان دسترسی مواجه شدند و کسانی که آنلاین بودند و از نسخه تحت وب این پیام رسان استفاده می کردند، به ناگاه از شبکه اخراج شدند.
    مسئولان فنی تلگرام، دلیل این موضوع را حملات از نوع DDOS اعلام کردند. همچنین بیان داشتند که با توجه به اینکه سرورهای ناحیه آسیا و اقیانوسیه تحت این حملات بوده، بیشترین آسیب از قطع خدمات کاربران ناحیه جنوب شرقی آسیا، اقیانوسیه، استرالیا و بخشهایی از هند دیده اند. چنین اختلالی ناشی از سرقت و دزدیده شدن 200گیگ از ترافیک شبکه تلگرام یا به تعبیری ارسال تقریباً 200 میلیارد درخواست بی هدف ظرف هر ثانیه بوده است.
    این سونامی عظیم که سرورهای تلگرام را به گل نشاند، همچون تهاجم های DDOS بدون سرمنشاء باقی ماند.
    با این حال تلگرام احتمال داده است که این حملات باید از طرف دولت عصبانی یا شرکت های رقیب باشد. تلگرام در این رابطه به کاربران خود این اطمینان را داد که هیچ مشکلی برای آنان بوجود نیاید.[/align]
    [align=center]

    [/align]
صبر کنید ..
X