SpareNet Servers Advertising & Link Exchange

اطلاعیه

بستن
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

اعلانیه شهریور 1393

بستن
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
نوشته‌های جدید

  • اعلانیه شهریور 1393

    [align=center][/align][align=left] [/align]با عرض سلام خدمت کاربران و همکاران عزیز سایبری

    مدتی بود فعالیت تیم کم شده بود ، دلایل مختلف شخصی در این بابت وجود داشت ، از این پس اعضای تیم مدیریت انجمن با فعالیت بیشتر در خدمت عزیزان خواهند بود ، اما تغییرات جدیدی در تیم در راه است .
    با توجه به اینکه متوجه شدیم عده ای از دوستان که ترفیع درجه گرفتند علاقه و گرایشی به ارسال مطالب ، شرکت در مباحث علمی و IT ندارند . درجه فوق از آنها سلب شد . این مجموعه نیاز به افراد متفکر ، فعال و بروز دارد و افرادی که به هر صورت فعالیت خود را کاهش دادند از لحاظ ما لیاقت حضور در گروه مدیریت تیم را ندارند .
    از مدیران و همکاران عزیز تقاضا دارم فعالیت خود را بیشتر نمایند و در پروژه های از پیش تایین شده زمان کافی را بگذارند ، لطفا مد نظر داشته باشید برای نگه داری این سایت ماهیانه هزینه های زیادی خرج میشود و توقع ما از دوستان تنها share کردن مباحث مفید و شرکت در مباحث علمی میباشد ، وقتی بنده میبینم عده ای با زبان و چاپلوسی ادعای امنیت و بحث های نفوذ را میکنند واقعا تاسف میخورم که تیمهایی همانند تیم ما فعالیت خود را کم کرده است و جا برای عده ای افراد سبک مغز باز کرده است .
    ما در بحث های برنامه نویسی ، تحقیقات (شامل شناسایی آسیب پذیری میباشد) و نفوذ نیاز به فعالیت بیشتر همکاران عزیز داریم ، همچنین در نظر داریم تعدادی نیروی جدید را جذب نماییم و با توجه به تجربه قبلی از جذب نیرو ، به افراد فعال و منظم نیاز داریم .

    با تشکر فراوان / بیضایی
    [align=center][/align]
صبر کنید ..
X