SpareNet Servers Advertising & Link Exchange

اطلاعیه

بستن
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

اطلاعیه

بستن
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
نوشته‌های جدید

  • اطلاعیه

    [align=right] [align=right]با درود به شما هم میهن / عضو گرامی
    [/align][align=right]انجمن، یا فوروم به مفهوم لغوی آن یعنی فضایی برای تبادل یا بعبارتی بهتر زمینه ای برای تحقق گونه ای داد وستد می باشد که در آن هر عضو با توجه به وسع و توان خویش و بدون احساس محدودیت و فشار از جانب هر عاملی با دیگر اعضاء بصورت فردی یا گروهی به معاوضه متعلقات خویش بپردازد. این تعریف در مورد ما نیز صدق ویژه ای دارد، با این مفهوم که تلاش میکنیم بیاموزیم و بیاموزانیم و در این پروسه ضمن بهینه کردن دانش خویش بعنوان فرد، به اعتلای سطح دانش کشور عزیزمان نیز کمکی کرده بوده باشیم.
       
    [/align][align=right]سالیان اخیر بر خلاف رشد و اعتلای تیم های کشورهای منطقه ما شاهد نزول کیفی و در نهایت بسته شدن داوطلبانه و یا فرمایشی بسیاری از انجمن های مستفل بوده ایم. انجمن هایی کوچک و بزرگ، زشت و زیبا، و بی مایه و پرمایه که با تلاش شبانه روزی مدیریت و اعضای صادق شان و صرفا با نیت پیشبرد دانش و آگاهی هم میهنانمان وقت و انرژی خود را سرمایه کردند و بالاخره به حاشیه رانده شدند.
     
    [/align][align=right]مدیریت جدید پس از بررسی سایت های معتبری که به دلایلی در سال های اخیر بناچار از عرصه ی فعالیت کنار گذاشته شده بودند، وازریابی کیفی و کمی انجمن های راکد، ایران هک را برای بازگشایی مجدد انتخاب و در دسترس همه ی علاقمندان قرار می دهد. جا دارد که اینجا از حسن نیت مدیریت سابق XPR و تلاش های شبانه روزی وی در تاسیس و اداره ی این تیم قدردانی و سپاسگزاری شود.
    [/align][align=right]هدف از این بازگشایی علاوه بر در دسترس قرار دادن فضای مجازی علاقمندان به امنیت شبکه و برنامه نویسی، بررسی میزان ترافیک برای سرویس دهی های آتی از سرورهای اختصاصی می باشد.[/align].از مدیریت و اعضای قدیمی این تیم خواهشمندم از سعادت ادامه ی همکاری خویش ما را محروم نفرمایند[/align]
    {قضاوت از خصوصی ترین و زلالترینِ حق هاست که با کوچکترین تردید به بهتانی کثیف بدل می شود.}
صبر کنید ..
X