SpareNet Servers Advertising & Link Exchange

اطلاعیه

بستن
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

یادگیری اصولی

بستن
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
نوشته‌های جدید

  • یادگیری اصولی

    [align=right]با سلام خدمت دوستان عزیز :1:

    در این تاپیک خواستم درباره یادگیری به صورت اصولی بنویسم و یه سری نکات رو بگم.
    البته نکته نمیشه گفت شاید فقط از دیدگاه من اینطوری هستش .
    بعد از خوندن مطلب زیر خوشحال میشم نظر خودتون رو هم بنویسید.

    ما همیشه داریم برای یادگیری وقت میزاریم و وقت یا به عبارتی زمانی که برای یادگیری میزارم واقعا ارزشمند هستش. اگر واقعا میخواهید در یک زمینه ای کار کنید سعی کنید تا میتونید پایه کاری که انجام میدید رو قوی کنید. یادگیری اگر به صورت درست انجام بگیره واقعا میتونه در آینده شما تاثیر به سزایی داشته باشه .

    برای یادگیری مباحث مربوط به امنیت چیزهای زیادی مورد نیاز هستش قبل اینکه بیایید از ابزاری استفاده کنید نیاز به این هستش درکی از عملکرد اون ابزار داشته باشید نیاز به درک سیستم عاملی که استفاده میکنید دارید تا بدونید چه چیزی باعث امن تر کردن سیستم شما میشه باید یاد بگیرید چطوری برنامه نویسی کنید و به چه پیشنیازهایی نیاز دارید هنگام کار برروی شبکه وقتی ندونید داخل شبکه ای که هستید چه اتفاقی میفته میخوایید چه کاری انجام بدید و مباحثی از این دسته... .

    استفاده از ابزارهایی که نمیدونید پایه و اساسش چی هستش و اگر از شما بخوان نحوه عملکرد ابزار رو شرح بدید احتمالا بلد نباشید در آینده چه سودی برای شما به همراه خواهد داشت ؟ حرف های زیادی رو میشه گفت ولی خب از بحث اصلی دور نشیم گفتم که زمان زیادی رو میزاریم برای یادگیری و اون یادگیری اگه پایه و اساسی نداشته باشه یا صرفا ناقص باشه اخرش شما رو به جایی نمیرسونه و فقط زمانی که میزارید رو از شما میگیرد.

    پیشنهادم خوندن  توصیه‌های خانم پریسا تبریز برای افرادی که می‌خواهند در زمینه امنیت کار کنند که توسط تمدن عزیز ترجمه شده است و همچنین خوندن مقاله چگونه هکر شویم هستش که پایه و اساس کار رو بدونید. درک کنید و برای یادگیریش تلاش کنید

    در اخر به خود آدم ها بستگی دارد که آیا واقعا موفقیت براشون اهمیت داره یا نه[/align]
    به امید بهترین ها
    [align=center]

    Life is either a daring adventure or nothing at all
    Helen Keller

    [/align]

  • #2
    RE: یادگیری اصولی

    مطلب جالبی بود ممنون از شما

    نظر

    صبر کنید ..
    X