SpareNet Servers Advertising & Link Exchange

اطلاعیه

بستن
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

PROFILEGPT hashtag analyzer

بستن
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
نوشته‌های جدید

  • PROFILEGPT hashtag analyzer

    PROFILEGPT ابزاری برای تجزیه و تحلیل پروفایل ها و هشتگ ها در توییتر است. این نرم افزار از فناوری ها و API های مختلف برای جمع آوری داده ها و تولید اطلاعات برای کاربران استفاده می کند.

    تجزیه و تحلیل پروفایل: کاربران می توانند نام کاربری توییتر را برای بازیابی اطلاعات مربوط به نمایه کاربر، از جمله توضیحات، تاریخ ایجاد، نام نمایشی، مکان، تعداد فالوورها، تعداد دوستان و تعداد علاقه مندی ها وارد کنند. این برنامه از API توییتر و تکنیک های خراش برای جمع آوری داده ها استفاده می کند.

    تجزیه و تحلیل هشتگ: کاربران می توانند یک هشتگ وارد کنند تا توییت های مربوط به آن هشتگ را حذف و تجزیه و تحلیل کنند. این برنامه تعداد مشخصی از توییت‌های اخیر را بازیابی می‌کند، تجزیه و تحلیل احساسات را انجام می‌دهد و بینش‌هایی درباره محتوا، زمینه، زبان مورد استفاده، احساسات، معانی پنهان احتمالی و شبکه احتمالی تعاملات بر اساس پاسخ‌ها، لایک‌ها و بازتوییت‌ها ارائه می‌کند. برای تجزیه و تحلیل توییت ها از GPT API OpenAI استفاده می شود.​

    دانلود

    GitHub is where people build software. More than 100 million people use GitHub to discover, fork, and contribute to over 420 million projects.
صبر کنید ..
X