SpareNet Servers Advertising & Link Exchange

اطلاعیه

بستن
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

جدیدترین ابزار جیلبریک آیفون

بستن
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
نوشته‌های جدید

  • جدیدترین ابزار جیلبریک آیفون

    تیم هکری که ابزار "unc0ver" را منتشر نموده است نسخه جدیدی از این نرم افزار را منتشر کرده است که می تواند تمام نسخه های آیفون ها را باز کند ، از جمله آنهایی که آخرین نسخه iOS 13.5 را اجرا می کنند.

    Pwn20wnd ، توسعه دهنده اصلی unc0ver گفته است این اولین اکسپلویت جیلبریک iOS 8 است که منتشر شده است.

    این گروه مشخص نکرده است که از چه آسیب پذیری در iOS برای توسعه آخرین نسخه از برنامه استفاده کرده است.

    وب سایت unc0ver همچنین آزمایش های گسترده ای انجام داده برای اطمینان از سازگاری برنامه با طیف گسترده ای از دستگاه ها ، از آیفون 6S گرفته تا مدل های جدید آیفون 11 پرو مکس ، و نسخه های iOS 11.0 از تا iOS 13.5 . به استثنای نسخه های 12.3 و 12.3.2

    اوت گذشته ، Pwn20wnd از نقص SockPuppet (CVE-2019-8605) بهرده برداری کرد که توسط Googler Ned Williamson منتشر شده بود تا نسخه عمومی این برنامه را منتشر کند.

    سپس در ماه سپتامبر ، یک محقق امنیتی جزئیات مربوط به آسیب پذیری از bootrom ، با نام مستعار checkm8 را منتشر کرد که می تواند برای جیلبریک کردن تقریباً هر نوع دستگاه تلفن همراه اپل که بین سالهای 2011 تا 2017 منتشر شده است ، از جمله آیفون ، آی پد ، ساعت اپل و تلویزیون اپل استفاده شود.

    ابزار جیلبریک جدید Unc0ver 5.0.0 برای دستگاه های iOS ، macOS ، Linux و Windows قابل نصب است. دستورالعمل استفاده در وب سایت unc0ver در اینجا موجود است.


صبر کنید ..
X