SpareNet Servers Advertising & Link Exchange

اطلاعیه

بستن
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

نشت اطلاعات کاربران سامسونگ در آمریکا

بستن
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
نوشته‌های جدید

  • نشت اطلاعات کاربران سامسونگ در آمریکا

    شرکت سامسونگ روز جمعه اعلام کرد که یک حادثه امنیتی را تجربه کرده است که منجر به دسترسی غیرمجاز به برخی اطلاعات مشتریان شده است، این دومین بار در سال جاری است که سامسونگ چنین نقضی را گزارش می‌کند.
    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: samsung.jpg
مشاهده: 124
حجم: 34.6 کیلو بایت

    این شرکت در اطلاعیه‌ای فاش کرد که در اواخر جولای 2022، یک شخص غیرمجاز اطلاعاتی را از برخی از سیستم‌های ایالات متحده آمریکا به دست آورده است.

    در تاریخ 4 آگوست 2022 با تحقیقات مداوم خود به این نتیجه رسیدیم که در این حمله اطلاعات شخصی برخی از مشتریان تحت‌تأثیر قرار گرفته است.

    سامسونگ گفت: این نفوذ هکرها را قادر می‌سازد تا به داده‌های خاصی مانند نام، اطلاعات تماس و اطلاعات demographic، تاریخ تولد و جزئیات ثبت محصول دسترسی داشته باشند.

    وی تاکید کرد که این رویداد بر شماره تامین اجتماعی(SSN) یا شماره کارت اعتباری و نقدی کاربران تأثیری نداشته است، اما خاطرنشان کرد که اطلاعات افشا شده برای هر مشتری ممکن است متفاوت باشد.

    اطلاعات جمع‌آوری شده برای کمک به شرکت در ارائه بهترین تجربه با محصولات و خدمات در محصولات خود ضروری است.

    در حال حاضر مشخص نیست چه تعداد از مشتریان تحت‌تأثیر قرار گرفته‌اند یا چه کسانی پشت این نفوذ بوده‌اند و چرا تقریباً یک ماه طول کشید تا این شرکت نقض را افشا کند.

    جدا از اطلاع‌رسانی به کاربران در مورد این رخداد امنیتی، سامسونگ اعلام کرد که اقداماتی را برای ایمن‌سازی سیستم‌های آسیب‌دیده انجام داده و یک شرکت امنیت سایبری خارجی را برای رهبری اصلاحات امنیتی به کار گرفته است.

صبر کنید ..
X