SpareNet Servers Advertising & Link Exchange

اطلاعیه

بستن
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

ایران هک

بستن
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
نوشته‌های جدید

  • ایران هک

    با سلام دوستان خیلی وقت پیش اینجا عضو بودم تعداد کاربران خیلی زیاد بود و همچنین روزی کلی تاپیک اموزشی و بحث های علمی و .. رو توی این تیم شاهد بودم مدتیه با این یوزر عضو شدم ولی هر روز میام یه خبری میگیرم میبینم یکی ۲ پست بیشتر بالا نمیاد[img]images/smilies/Smileys/67.gif[/img]

    جریان چیه ؟ [img]images/smilies/Smileys/1.gif[/img][img]images/smilies/Smileys/1.gif[/img]
     

  • #2
    RE: ایران هک

    درود.

    در ابتدا در نظر داشته باشید که گروه ایران هک متشکل از نیروهای جوان اما با تجربه میباشد. و همانطور که مستحضر هستید فصل امتحانات نزدیک است و هر یک از دوستان مشغولیت های خود را دارند.

    از طرفی، متأسفانه جوّ حاکم بر تیم های امنیتی ایرانی نیز به شکلی شده که همه بر علیه یکدیگر به پا خواسته اند و در این میان، تیم های امنیتی موفق تر نیز مورد تهاجم بیشتری قرار گرفته اند. و بدتر از آن اینکه عده ای تحت تأثیر این جو قرار می گیرند و هر حرفی را که از دیگران راجع به تیم های دیگر می شنوند بدون تحقیق و تفکر باور می کنند. اما ما نگران این موضوع نیستیم زیرا اگر دشمن و بدخواه بر سر راه ما نباشد باید به هدف خود شک کنیم. در هر صورت ما به همین افرادی که در ایران هک همراه ما هستند افتخار می کنیم هر چند این افراد کم باشند اما مطمئناً عقل خود را حاکم بر احساسات خود ساخته اند که هم اکنون در جمع ما هستند [img]images/smilies/Smileys/3.gif[/img]

    همچنین ما سعی کرده ایم تا متخصصان خبره را در ایران هک جمع آوری کنیم در غیر این صورت میتوانستیم بسیاری از افراد کم سواد در این زمینه ( نظیر بوترها و دی اکتیورهای یاهو و Defacer های بی هدف و... ) را که فعالیت بسیاری هم دارند در انجمن جمع آوری کنیم که تعداد درخواست این افراد هم برای پیوستن به ایران هک کم نبوده، اما ترجیح میدهیم انجمن دارای مطالب کمتر با سطح علمی بالاتر باشد تا اینکه مطالب زیاد باشند و بی مصرف.

    موفق و پیروز باشید.
     
    [align=center]مشاجره، نادانی انسان را آشکار می کند و چیزی به مطلب حق او نمی افزاید. امام علی (ع)

    همانا ارزشمند ترين بی نيازی عقل، بزرگ ترين فقر بی خردی، ترسناك ترين تنهايی خود پسندی و گرامی ترين ارزش خانوادگی، اخلاق نيكوست. امام علی (ع)[/align]
     

    نظر


    • #3
      RE: ایران هک

      Hack!ng عزیز

      ما خیلی وقت قبل ، زمان زیادی بر روی افراد مختلف میگذاشتیم ولی تا به یه حدی میرسیدند و به قول معروف بهشون رو میدادیم خودشونو نشون میدادند .

      یه نفرو رنک دادیم در مدت زمانی که مدیر بود تمامی پست های پر بازدید ما رو پاک کرد ، اسمشم نمیبرم . 

      یه نفر دیگه بعد کلی حمایت علمی و مالی از سمت ما شروع به جذب کارآموز به نام تیم کرده بود که کارآموزا شدیدا بخاطر بار علمی ضعیف فرد ناراضی بودند .

      نفر بعد از توی پارکا جمش کردم شدش متخصص امنیت برگشت به ما گفت من خودم اومدم بالا 

      و .....

      با این کارها ما سعی میکنیم روی همه زمان نذاریم و فقط روی تعداد اندکی که مورد اعتماد میباشند تبادل اطلاعات کنیم . با این وجود پروژه های موفقی داشتیم که نمیشه هر چیزی رو اطلاع رسانی کرد ؛ عملا برای انجمن فقط در حد جمع شدن دوستانمون دور هم زمان میزاریم .

      اگر کسی بخواد فعالیت کنه باید خودشو به افراد ما نشون بده تا بتونه وارد جمع ما بشه .

       
      [align=center][/align]

      نظر

      صبر کنید ..
      X