SpareNet Servers Advertising & Link Exchange

اطلاعیه

بستن
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

نکاتی مهم در مورد ویندوز 10

بستن
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
نوشته‌های جدید

  • نکاتی مهم در مورد ویندوز 10

    [align=right][hr]

    هفتم مرداد ماه یا به عبارتی 29 جولای 2015 میلادی که برابر با تاریخ امروز می باشد، زمانی است که مایکروسافت به عنوان زمان رسمی عرضهء سیستم عامل ویندوز 10 اعلام کرده است. تحولات و بهبودهای این سیستم عامل نسبت به نسحه های قبل آن یعنی ویندوز 8.1 به قدری زیاد است که بسیاری از کارشناسان حتی بیش از عرضهء همومی آن، ویندوز 10 را به عنوان بهترین محصول مایکروسافت تا به امروز تلقی می کنند. از این رو احتمالاً باید برای مهاجرت به این سیستم عامل جدید آماده شویم اما قبل از این کار باید به دو نکته ی مهم توجه داشت:

    1- پیشگام نباشید:

    هر محصول نرم افزاری دارای آسیب پذیری ها و مشکلاتی است که تا زمان اجرا یا عرضهء عمومی آشکار نمی شود. همیشه عده ی زیادی هستند که برای به دام افتادن در این آسیب پذیری ها و اشکالات پیش قدم می شوند و مایکروسافت نیز بسیاری از مشکلات را بسرعت رفع می کند. لذا اجازه دهید چند روز از زمان انتشار نسخهء رسمی بگذرد و سپس اقدام به نصب نمایید.

    2- نسخهء کرک شده نصب نکنید:

    هنوز مشخص نیست که سیستم عامل ویندوز 10 چگونه فعالسازی می شود اما برای کاربران سیستم عامل قبلی مسلما برای مدتی به صورت آزمایشی تا پیش از فعال شدن  رایگان است. به همین دلیل لزومی ندارد فوراً یک نسخهء  به ظاهر اکتیو شده را تهیه و نصب کنید. چرا که با توجه به تب عمومی این روزها نسخه های آلوده منتشر خواهد شد به عبارتی دیگر فایل های فعالسازی موسوم به کرک به صورت آلوده و بمنظور سوء استفاده منتشر   خواهند شد
    [/align]
    [align=center]

    [/align]

  • #2
    RE: نکاتی مهم در مورد ویندوز 10

    ویندوز و لایسنس اورجینال از جمله مواردیه که من از بابتش داشتنش خیالم راحته ... مزایایی که محصولاتی اورجینال نسبت به محصولات تقبلی داره 100 ها برابر بهتره !

    نظر

    صبر کنید ..
    X